HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Diverse
 HiFi Off Topic - Fritt Forum
 Polisen varnar :-)
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

fidelityn
Member

870 Posts

Posted - 2005/08/10 :  18:14:19  Show Profile Send fidelityn a Private Message
Polisen går nu ut med en varning till alla män som frekvent besöker nattklubbar eller krogar att vara vaksamma när de blir bjudna på drinkar av kvinnor. Kvinnor använder nämligen en "date rape" - drog kallad "öl" för att kunna slå till mot intet ont anande män. Denna drog kommer i flytande form och finns tillgänglig nästan överallt.

"Öl" används av kvinnor för att enklare övertala hjälplösa manliga offer att följa med dem hem.
Kvinnor behöver bara övertala en man att konsumera ett antal av dessa "öl" och sedan fråga honom om han vill följa med hem för lite oskyldig sex, en enkel teknik som lämnar de flesta män oförmögna att tacka nej.

Efter ett flertal "öl", kan män till och med komma att ha sex med oattraktiva kvinnor.

Effekterna av drogen är att män vaknar dagen efter med ett dåligt minne av natten, en hemsk huvudvärk och en svag känsla av att "nått hemskt har inträffat". Vissa män med extrem otur blir av med hela sitt livs besparingar i en fälla kallad "förhållande". I extrema fall har kvinnor ertappats med att fånga oskyldiga män under en lägre tid genom en bluff kallad "äktenskap".

Tydligen är män mycket mer motagliga för denna typ av "bluffar" så fort "öl" serveras.

Med nedstående länk kan ni själva se hur bluffen är uppbyggd.
http://members.aol.com/matt999h/beer.htm

Skicka vidare denna varning till dina närmaste manliga vänner, har du eller någon man du känner fallit offer för denna hemska drog och de hemska kvinnor som utnyttjar den, var säker på en sak.
Det finns manliga support organisationer i varje svenska stad där ni kan disskutera de hemska detaljerna av ditt möte med dessa rovdjurslystna kvinnor på ett öppet sätt med likasinnade män.

Edited by - fidelityn on 2005/08/10 19:11:42

vemsom
Member

6618 Posts

Posted - 2005/08/10 :  19:00:01  Show Profile  Visit vemsom's Homepage Send vemsom a Private Message
hahaha.. varför händer aldrig det oss män?! :(

// fd. Klubbmästare och grundare av eoJeud // fredrik@vemsom.se / www.vemsom.se - - - DIY or DIE! - - -
// Min "läggning"
Go to Top of Page

johan.björklund
Reportage-Harry -05 & -07, 100.000-klubben!

20859 Posts

Posted - 2005/08/13 :  17:03:12  Show Profile  Visit johan.björklund's Homepage Send johan.björklund a Private Message
quote:
Efter ett flertal "öl", kan män till och med komma att ha sex med oattraktiva kvinnor


Det var väl därför alkoholen "uppfanns"

>musik förmedlingen<
Medlem av det Skånska välljuds sällskapet eoJEUD
Go to Top of Page

Björn-Ola
Trädgårdsmästarn, 100.000-klubben

7949 Posts

Posted - 2005/08/19 :  14:37:20  Show Profile Send Björn-Ola a Private Message
Jag har spridit denna varning till alla mina bekanta. Dom har blivit alldeles förfärade. Tänk vad godtrogna vi män är.
Undrar vad dom lömska kvinnorna hittat på under alla de minnesluckor jag har?

"Innan man är riktigt säker är man ofta tvärsäker"
Go to Top of Page

Tobbe_L
Klubbmästare i AÖ

9028 Posts

Posted - 2005/08/19 :  15:03:08  Show Profile Send Tobbe_L a Private Message
Ingen fara...
Det man inte minns har inte hänt o fotobevis gills inte

Jag är inte dum....
Jag har bara otur när jag tänker
Go to Top of Page

drkim
Klubbmästare HKS

2647 Posts

Posted - 2005/08/19 :  15:06:13  Show Profile Send drkim a Private Message


Mvh
Jocke

Med vänliga hälsningar
Jocke


Mitt system! Maila mig!
Go to Top of Page

ohmega
Member

4651 Posts

Posted - 2005/08/19 :  15:10:36  Show Profile Send ohmega a Private Message
"Det man inte minns.." å "glömt"....JAG har aldrig glömt nåt...vad jag kan minnas......vad var det nu den här tråden handlade om nu igen..?.

Medlem i klubbstugan SVAVEL - "Vi kör så det ryker"
Mitt Hifi-intresse är ingen prylhobby - det är en materialsport :) Anläggning: DVD-Denver + Naim Nait2 + Epos ES11 OCH FT-1600 MkII + 200 CD-skivor
Go to Top of Page

Björn-Ola
Trädgårdsmästarn, 100.000-klubben

7949 Posts

Posted - 2005/08/19 :  15:23:32  Show Profile Send Björn-Ola a Private Message


Tur att vi män är djur.
Det gör att vi lättare härdar ut en sådan behandling från kvinnorna.

"Innan man är riktigt säker är man ofta tvärsäker"
Go to Top of Page

matså
Semesterfirare

2705 Posts

Posted - 2005/08/19 :  21:11:43  Show Profile Send matså a Private Message
Hmmm!

Min fotosida på flickr
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.55 sekunder. Snitz Forums 2000