HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Teknik och DIY
 Gruppköp av NHT 1259
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

PK
Member

64 Posts

Posted - 2005/08/05 :  02:46:41  Show Profile Send PK a Private Message
Ni som inte hann med med förra gruppköpet ev NHT basar.Om ni vill ha så kan jag hålla i detta. Enligt madisound måste jag köpa minst 20 st,
för att få ned priset till 84 dollar som det var vid det tidigare köpet.Finns det intresse så vill jag ha ett mail med Namn Adress Tel nr och antal basar.Jag antar att sändningen kan gå iväg i slutet av denna månad då det finns personer som vill vänta in lönen i Augusti.
Jag behöver 6st men kan ta 10 st själv och jag har 5 st till intresserade så endast 5 st behövs troligen för att få ihop till 20 st.Priset bör landa på ca 1000 kr + frakt med bussgods 150 kr så under 1200 per bas hoppas vi på om inte dollarkursen går upp nåt hiskeligt.Pengar insättes i förskott på mitt postgirokonto så får jag besked och kopior på era insättningar och kan hålla reda på allt bättre.Sedan när jag fått basarna reglerar vi pengarna och skickar Basarna med bussgods till er.
e-Mail pk.n@spray.se
Per Karlsson
Nyåkersvägen 2
780 41 Gagnef
Tel 0241-10368

PK

niklas
Member

393 Posts

Posted - 2005/08/07 :  18:38:14  Show Profile Send niklas a Private Message
Som jag skrev på faktiskt.se är jag med på 4 stycken...

Hade varit fint om vi kunde få ett par intresserade härifrån hf oxå.

Every once in a while you've gotta roll the potato...

Edited by - niklas on 2005/08/13 15:22:11
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.45 sekunder. Snitz Forums 2000