Jag vet faktiskt inte riktigt vad en länk till ett bildreportage hör hemma. I Bildtråden känns ju lite fel eftersom det är någon annans hemsida. Nåja..Det är bara att flytta.
Jo då, Mikes system är ganska skapligt.Killen är lite av en legend på forumen i USA. Kan dock inte släppa att han bytte sina ursnygga Kharma mot dom otroligt fula Von Schweikert VR9SE.Ok dom låter kanske bra men ändå.
Jag har varken hört Kharma eller VR9-orna så svårt att säga så mycket. Men med tanke på hur mycket han hyllat sina Kharmor under sista åren så borde ju VR-9:orna var läbbigt bra.
Sen har vi ju en annan herre som under ett bra tag sagt att han var oändligt nöjd med sina X-2:or drivna av ARC 600 Ref Mk lll-steg som bytt till 18 watts Lamm...Läs om hans konvertering här: http://www.avsforum.com/avs-vb/showthread.php?t=552330&page=1
Jag är väl konstig men jag tycker det ser alltför sterilt och symmetriskt ut för att va trivsamt. Men vem vill inte ha ett eget rum att husera fritt i. Då skulle jag ha en DIY-hörna så blev kanske alla projekt man fantiserar om av.....och en stor skön soffa plus en massa fotpallar till alla hugade medlyssnare...