HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Nyheter och HiFi-kalendern
 Test av Rogue Audio M-150 Monoblock
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Hifiart
Starting Member

29 Posts

Posted - 2005/06/14 :  16:35:11  Show Profile  Visit Hifiart's Homepage Send Hifiart a Private Message
Den ypperliga nättidningen 6mooons har precis släppt en riktigt utförlig och trevlig test av Rogue Audios rörsteg M-150.
Dessa monoblock är ett par riktiga ullvar i fårakläder som man inte ska dömma efter dess utseende vilket bra kommer fram i denna test.
Man hittar under skalet ett par rörsteg med en byggkvalitet och känsla för hantverk som man sällan ser i dessa prislägen !!

150 watt per kanal och möjlighet att switcha mellan Triodeläge och Ultralinjär, XlR och RCA ingångar tillsammans med integrerad BIAS mätare gör dessa steg till nått av de intressatare man kan få inom rörförstärkare idag...

Pris : 45000:-

Mer Info om M-150 eller andra Rouge Audio produkter

Testen hos 6moons

www.hifiart.se

Neon Park
Member

1013 Posts

Posted - 2005/06/14 :  17:53:10  Show Profile Send Neon Park a Private Message
Jag har just printat ut testen och det ska bli intressant att läsa den så får vi se om deras och min uppfattning stämmer jag köpte mina av Hifi-Art i dec.förra året.
Mvh
Go to Top of Page

MartinH
Audiotrade

3778 Posts

Posted - 2005/06/14 :  19:33:14  Show Profile Send MartinH a Private Message
Lite kul att man hadde en Pass X250.5 som testjämförelse...
Go to Top of Page

Jonas Nilsson
Semester på egen begäran

1032 Posts

Posted - 2005/06/14 :  23:09:30  Show Profile Send Jonas Nilsson a Private Message
Neon Park- 1 miljon på att "Jag har just printat ut testen och det ska bli intressant att läsa den så får vi se om deras och min uppfattning stämmer jag köpte mina av Hifi-Art i dec.förra året." stämmer
/Jonas
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.38 sekunder. Snitz Forums 2000