HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Personlig HiFi
 Trådlösa hörlurar - nåt att ha?
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Jörgen_G
Medlem i AÖ RödaTråden vinnare

8011 Posts

Posted - 2005/06/07 :  21:24:13  Show Profile  Visit Jörgen_G's Homepage Send Jörgen_G a Private Message
Har kommit på att jag ligger och lyssnar en hel del i sängen genom hörlurar. Kör f n med ett par Koss Sporta Pro och det låter helt OK. Emellertid trasslar hörlurssladen emellanåt och jag har börjat fundera på om trådlösa hörlurar är ett alternativ. Kör med CD som källa genom en enkel hörlursförstärkare som jag raggat upp. Vet ingenting om den mer än att det står B-tech på den.

Frågon är således:

Är trådlösa hörlurar så pass bra att de är i klass med mina Sporta Pro?

Om ja - vilka är prisvärda?

mvh/ Jörgen G

Mina grejor kan man läsa om i min tråd i Medlemmarnas system.

Hen är ett förvånansvärt praktiskt och användbart pronomen.

KingX
Member

586 Posts

Posted - 2005/06/11 :  14:23:04  Show Profile Send KingX a Private Message
vad ska man säga.. man får juh upp en hel del i pris (tycker iaf jag) 0om man ska få trådlösa lurar o låta bra.. har märkt på diverse olika trådlösa lurar man lyssnat på genom åren att det brusar väldigt lätt i dom.. ngt jag dock däremot inte hörde ett dyft av när jag lyssnade till sennheisers trådlösa lurar, vad dom kostar vet jag dock inte. men misstänker de skjuter iväg rätt rejält i pris.


//** To Listen Or Not To Listen.. that is the question **\\
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.27 sekunder. Snitz Forums 2000