HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Personlig HiFi
 Rysk radio i mina RS85
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Jazz
Member

930 Posts

Posted - 2005/05/15 :  20:07:13  Show Profile Send Jazz a Private Message
Härom kvällen satt jag och lyssnade på Diana Krall i mina Sennheiser RS85 och tyckte att det började bli lite mycket brus och störningar så jag bytte batteri i fall det skulle ha varit ´felet.
Men när det inte blev någon skillnad så sattte jag cd spelaren på pause och höjde volymen till max och vad är det jag hör? Rysk radio!!!(eller något liknande språk).
Nog för att lurarna är trådlösa och går på FM bandet men det här känns löjligt,Rysk radio.....

Har någon annan varit med om något liknande?

Följ
https://www.facebook.com/pages/Lasses-HiFi/178563918858059?fref=ts

Silversurfaren
fd. headonist

1075 Posts

Posted - 2005/05/15 :  20:44:04  Show Profile  Visit Silversurfaren's Homepage Send Silversurfaren a Private Message
ja :)

dock inte trådlösa hörlurar. har ett par Sennheiser HD477 jag kör med till datorn. den 'ryska radion' höll i sig ett par dagar. undrar vart den tagit vägen ;)

konstigt att vi båda hade 'rysk radio'. skulle kunna gissa på att det var nåt baltiskt också.

Edited by - Silversurfaren on 2005/05/15 20:44:54
Go to Top of Page

Aton
Member

2048 Posts

Posted - 2005/06/07 :  16:56:34  Show Profile Send Aton a Private Message
Bor ni på Gotland eller?
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.27 sekunder. Snitz Forums 2000