Author |
Topic |
|
MONTANA
Member
534 Posts |
Posted - 2005/06/02 : 23:21:45
|
MONTANA EPS2 er en helt nyutviklet High-Performance høyttaler. EPS2 er nå klar for levering i det nordiske markedet. Til en pris som vil mange ikke ville trodd var mulig, tatt i betraktning at MONTANA EPS2 koster US Dollar 8500 + tax i produksjonslandet USA.
Ta kontakt for mer informasjon:
HighEnd www.highend.no kontakt@highend.no Tel. (+47) 992 54862
MONTANA EPS2 er etterfølgeren etter den legendariske MONTANA EPS, som hadde status som Class A Recommended i Stereophile i over 3 år på rad.
MONTANA EPS2 er resultatet av cutting-edge engineering og førsteklasses håndverk har kun custom spec state-of-the-art elementer fra norske SEAS. Samtlige elementer er spesialtilpasset kun for MONTANA EPS2, som byr på en oppløsning, linearitet, definisjon, dynamikk, holografi og naturtro størrelse på lydbildet gjennom hele frekvensområdet som svært få høyttalere i verden i dag kommer i nærheten av.
MONTANA EPS2 har en effektivitet på hele 92 dB/2,83 Volt/1 meter og går selvsagt lineært helt nede fra 20 Hz og opp til langt over det hørbare frekvensområdet. Dette for å sikre den dynamikk og det frekvensspekteret som er absolutt nødvendig for å reprodusere musikk på en realistisk måte.
Kabinettene er vesentlig mer solide, tunge og avstivede enn alt annet i den aktuelle prisklassen og det aller meste til over den dobbelte prisen, også dette for å oppnå maksimal musikalsk realisme.
MONTANA EPS2 henvender seg til alle som prioriterer lydmessig realisme fremfor alt annet. |
HighEnd - MONTANA - PBN OLYMPIA - GRAND PRIX AUDIO - EMM Labs - kontakt@highend.no / www.highend.no / www.pbnaudio.com / www.grandprixaudio.com / www.emmlabs.com System: MONTANA KAS2 - PBN OLYMPIA EB-SA2 - PBN OLYMPIA-LX/CPS - GRAND PRIX AUDIO Monaco - EMM Labs DAC2X http://www.highend.no |
Edited by - MONTANA on 2005/06/03 00:55:48 |
|
johan.björklund
Reportage-Harry -05 & -07, 100.000-klubben!
20859 Posts |
Posted - 2005/06/03 : 00:32:48
|
|
>musik förmedlingen< Medlem av det Skånska välljuds sällskapet eoJEUD
|
|
|
R.H.
Member
90 Posts |
Posted - 2005/06/13 : 22:03:22
|
Jeg har fått mine EPS2 i Andes Rosewood finish i hus for 14 dager siden! Mine inntrykk så langt; lyd, design, kvalitet etc etc:
|
My stereo: PBN Olympia HT 4 (2x492W) PBN Olympia L-Mini (pre-amp) Montana XP Cary CD-303/300 |
|
|
|
Topic |
|
|
|