Author |
Topic |
|
EngelholmAudio
Member
8209 Posts |
Posted - 2005/06/11 : 10:55:53
|
Idag kl 13:00 träffas ASO-gruppen igen och besöker för första gången Fonz i hans musikstuga.
Ett helhärligt, heltokigt och helfräckt event garanteras!
// ASO medlemmen Pär |
|
Double A
Member
2095 Posts |
Posted - 2005/06/11 : 21:41:22
|
Tack för kaffet! -Och resten av all god mat, härlig musik och trevligt umgänge!!! Det är alltid en fröjd att komma hem till Fonz, helst en sådan här dag när det är VÄLDS-premier för ett nytt spännande högtalarmärke.jag önskar All lycka på vägen.
Ps. Dom är ruggigt snygga oxå! 380% VILL HAAAA känsla!!!!
AA |
Det är bara döda fiskar som flyter med strömmen. Double A ordspråk. Äger och driver Double A Design. www.dadesign.se |
|
|
Cyber
Medlem i AÖ
2294 Posts |
Posted - 2005/06/12 : 00:29:32
|
Bilder
/Cyber |
|
|
Gus
RödaTråden vinnare April-lurare
3570 Posts |
Posted - 2005/06/12 : 00:54:48
|
Bilder kommer i Bildreportage,vi måste samla oss lite först efter alla omtumlande upplevelser |
|
|
geldis
fd. klubbmästare i ASO
1266 Posts |
Posted - 2005/06/12 : 12:51:58
|
Jag vill också passa på att tacka Fonz och Vivi för en fantastisk träff! Resten av intrycken får komma när bildtråden kommer igång.
mvh |
geldis |
|
|
fonz
Member
518 Posts |
Posted - 2005/06/12 : 14:05:03
|
Stort Tack till er alla! Oerhört kul att ha er på besök. Jag hann sy ihop det till slut, med en uns av medvetslöshet som resultat av många nattarbeten med dessa projekt. Men det funkade iaf halvbra trots allt.
Vimsan hälsar! |
|
|
EngelholmAudio
Member
8209 Posts |
Posted - 2005/06/12 : 15:22:16
|
Kalaskul! Nått att leva på länge...
|
Äger, driver och är engelholm audio (i Blekinge). Egna produkter, Krell, ARC. Akustikkonsultation medelst Svanå's produkter. Bara för att det går att hänga på väggen betyder det inte att den har bra akustiska egenskaper som främjar musikupplevelsen!
|
|
|
fonz
Member
518 Posts |
Posted - 2005/06/12 : 19:35:15
|
Stort Tack Pär! Kul att det uppskattades, trots vissa frågetecken? Särskilt kul med tanke på att det onekligen handlar lite av en konkurrenssits så att säga. Visst! Så är det förstås, och med all respekt. Vem vet? Vi snackade lite om att ev göra något gemensamt framöver, vilket säkert skulle skunna bli lite av en hit? Ju fler kockar ju sämre soppa kan få en helt ny innebörd rentav. Vi snackas vid....
Detta skriver jag just pga att inte göra någon hemlighet av detta på något sätt, utan helt enkelt köra med öppna kort inför alla och envar inom vår fantastiska grupp av entusiaster.
Nåväl! Snacka om att jag blev lite snopen att jag i trötthetens glömska kl 05:00 dagen innan detta event glömt att efterdra alla scanners och därmed elementen. .....DJÄ.... Vilken skillnad alltså. Detta syndrom handlade om hela 3 mm och en sättning, vilket fick elementen att sätta sig i sin frästa figuration. Detta resulterade förstås till att allt förbättrades ett antal ggr. Samtidigt som att dessa objekt efter antal timmar pumpat luft. Vilket bidragit till högst förvånande, oväntade och otroliga förbättringar.
Kul att ni ville dela vår premiär, delad glädje är dubbel glädje!
Ha de gott allihopa så hörs vi!
Ni är alla välkomna åter
Nu är jag bra trött vill lova! ZZzzzzzzzxxxxxx!
|
|
|
|
Topic |
|