HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Teknik och DIY
 subproblem
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

krellmaster
Member

886 Posts

Posted - 2005/05/18 :  10:49:18  Show Profile  Visit krellmaster's Homepage Send krellmaster a Private Message

Jag har en Audio Pro B2.50 som jag tänkte börja använda igen. Lågnivåingången är ju DIN och jag tänkte göra en kabel DIN->RCA. Hade innan en adapter men den är sönder. Min undring är om det är någon som vet vilka STIFT i DIN-kontakten som är lågnivå in

nyfiken skeptiker

vemsom
Member

6618 Posts

Posted - 2005/05/18 :  10:52:20  Show Profile  Visit vemsom's Homepage Send vemsom a Private Message
http://www.vandenhul.com/artpap/wiring-din.htm

// fd. Klubbmästare och grundare av eoJeud // fredrik@vemsom.se / www.vemsom.se - - - DIY or DIE! - - -
// Min "läggning"
Go to Top of Page

krellmaster
Member

886 Posts

Posted - 2005/05/18 :  15:52:34  Show Profile  Visit krellmaster's Homepage Send krellmaster a Private Message

Tackar så mycket för upplysningen nu ska jag hem och löda :-)

nyfiken skeptiker
Go to Top of Page

vemsom
Member

6618 Posts

Posted - 2005/05/18 :  16:36:10  Show Profile  Visit vemsom's Homepage Send vemsom a Private Message
Härligt :)
Det är förövrigt en bra sida när det gäller alla andra kontakter också.

// fd. Klubbmästare och grundare av eoJeud // fredrik@vemsom.se / www.vemsom.se - - - DIY or DIE! - - -
// Min "läggning"
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.45 sekunder. Snitz Forums 2000