Hej! Jag har alvarliga DIY-tankar och ska snart bygga mig ett UcD400 steg under sommaren/hösten. Under en tid har jag nu planerat det mesta och kommer inom snart börja beställa de delar jag behöver.
Vad jag nu funderar över är om det finns fler personer som är sugna på att beställa från Hypex http://www.hypex.nl/samtidigt för att dela på frakten. Deras frakt är lite hög för att beställa ensam så det vore fint om vi kunde samla några stycken som beställer samtidigt. Anledningen till att jag vill beställa direkt från hypex är att dom är ensamma om den dyrare modellen med AD8620 chippet.
Tidigare gruppköp har ju ej fått någon grupprabbatt så vad jag är ute efter är enbart en billigare frakt per person=)
Ser helst att eventuella intresserade bor i närheten av Töreboda/Skövde/Mariestad för hämtning.
Djup bas är bra, det man inte hör mår man inte dåligt av.
Det är ju också ett alternativ...dessutom mindre bökigt! Bra att du sa det. Ska kolla med dom vad dom kan ta i pris. Annars blir det beställning från hypex ändå.
Ska nog beställa snart....2 stora och 2 små, standardvarianter....tycker nog Hifikits påslag är lite väl saftigt. När man ändå kan beställa direkt...dock bor jag i Stockholm, så det är ju en bit....ska själv modda med 8620 åtminstone två av dem. 400 har ju 2134 i grunden så det duger åt mina basar.
/M
- Det finns inget problem som är större än lösningen..
Är ju lite jobbigt att behöva skicka innom sverige igen när det väl kommit hit men det går ju lösa i sånna fall. Jag är som sagt sugen på fler personer att dela frakten med så det kanske kan bli nått.
Jag ska bestämma mig i helgen om det blir något för min del från hypex. Kan hända att går för standard istället och tar det på annat håll.
Vad kostar det att själv modda? Vart får man tag i nya chippet och dioden och vad går det på?