HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 euJueds träff på Onsdag , Intresseanmälan
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 2

johan.björklund
Reportage-Harry -05 & -07, 100.000-klubben!

20859 Posts

Posted - 2005/04/17 :  23:16:42  Show Profile  Visit johan.björklund's Homepage Send johan.björklund a Private Message
Det hade varit bra om vi kunde samla ihop namn på dom som kommer på Onsdag. Det kanske blir så att vi får beställa bord om det blir många. Tisdag blir sista anmälningsdag. Pm:a mig eller vemsom så är ni snälla

Jag hoppas att uppslutningen blir stor då intresset i den första tråden var stor.

>musik förmedlingen<
Medlem av det Skånska välljuds sällskapet eoJEUD

vemsom
Member

6618 Posts

Posted - 2005/04/17 :  23:20:21  Show Profile  Visit vemsom's Homepage Send vemsom a Private Message
I´m in.
fast vi tar det över PM och gör en lista.
Vore trevligast om man kunde sitta i någorlunda samlad trupp.

// fd. Klubbmästare och grundare av eoJeud // fredrik@vemsom.se / www.vemsom.se - - - DIY or DIE! - - -
// Min "läggning"
Go to Top of Page

johan.björklund
Reportage-Harry -05 & -07, 100.000-klubben!

20859 Posts

Posted - 2005/04/17 :  23:25:42  Show Profile  Visit johan.björklund's Homepage Send johan.björklund a Private Message
Yop , det är ju det som är meningen.

>musik förmedlingen<
Medlem av det Skånska välljuds sällskapet eoJEUD
Go to Top of Page

Blue
Member

2120 Posts

Posted - 2005/04/17 :  23:35:52  Show Profile Send Blue a Private Message
Hehe... så det är alltså B&B kl 20 onsdag som gäller? What's the plan? Bara snacka lite allmänt hifi eller? Ska man komma med ett par hörlurar på sig eller nåt ditåt för att visa att man tillhör gänget liksom?

Ett kungarike för en vevgrammofon.
Go to Top of Page

mayro
Lämnat på egen begäran

10984 Posts

Posted - 2005/04/17 :  23:46:23  Show Profile Send mayro a Private Message


Nope.. Ni ska samla in massor med pengar till att köpa Jämshög så jag blir skåning.. Per G har redan fakturan liggande sa han ju...

För mig blir det lite för långt. Och desutom för kostsamt inför träffen samt sthlmsresan strax efter.. Får tyvärr spara på pengarna lite här... Men vi syns ju snart i alla fall...

Driver Mayros hifidagis
Go to Top of Page

vemsom
Member

6618 Posts

Posted - 2005/04/17 :  23:50:38  Show Profile  Visit vemsom's Homepage Send vemsom a Private Message
De jag vet nu är:
Fredrik (Vemsom)
Tobias (Cave)
Anton (Anton)
Johan (Johan_björklund)
Hemliga mannen (Blue) Velar
Tony (Vole)
Johan (U1)
PG (P-G Jeppsson)
Tore


Eventuellt:
Valter (Wallraff)

// fd. Klubbmästare och grundare av eoJeud // fredrik@vemsom.se / www.vemsom.se - - - DIY or DIE! - - -
// Min "läggning"

Edited by - vemsom on 2005/04/18 14:30:41
Go to Top of Page

Blue
Member

2120 Posts

Posted - 2005/04/17 :  23:56:40  Show Profile Send Blue a Private Message
Ha... Jag har då minsann inte anmält mig än! Först får ni allt berätta lite om vad som är tanken med denna get-together!

: )

Ett kungarike för en vevgrammofon.
Go to Top of Page

johan.björklund
Reportage-Harry -05 & -07, 100.000-klubben!

20859 Posts

Posted - 2005/04/18 :  00:29:08  Show Profile  Visit johan.björklund's Homepage Send johan.björklund a Private Message
Först o främst så är det för att träffa likasinnade. Att styra upp så vi har nån hemma hos träff nångång varje månad hade jag tyckt var kuligt. Jag har haft ett flertal träffar o varje träff har varit väldigt lyckad. Och det är faktiskt riktigt rolig att äta godmat och lyssna på bra musik.

Sen är det ganska många av er som är DIY:are , att dela med sig av sin kunskap är nått iaf jag tycker att man ska göra. Många nya ideér poppar upp. Man kå få hjälp om man har kört fast.

Jag håller tex med att treata rummet med hjälp av Svanås produkter. Det är nått jag har tänkt att göra sedan länge men det var inte förens jag var hemma hos en annan medlem som jag började. Han ligger ett par steg före mig så jag har det perfekta bollplanket som kan fylla in alla luckor o svara på alla frågor som jag kommer med. Att han sedan är en riktigt hyvens kille gör ju saken bara roligare.
Så där har du en annan sak som jag skulle tro kommer upp.
Där finns hur mycket somhelst man kan hitta på


Sen har jag nått som jag kan erbjuda euJued , en möjlighet som jag absolut tycker att man ska nyttja. Men det tar jag upp på Onsdag

*edit*
Mer text

>musik förmedlingen<
Medlem av det Skånska välljuds sällskapet eoJEUD

Edited by - johan.björklund on 2005/04/18 08:52:33
Go to Top of Page

vole
Member

515 Posts

Posted - 2005/04/18 :  00:32:44  Show Profile Send vole a Private Message
jag är också med på onsdag !!!!

bir,bir,bir åå hajfaj !!!!!!



Aven jag har något att erbjuda oss i euJued som jag tyckar vi kan nyttja, men även jag tar det på onsdag

All strävan efter liv, leder till lidande !

"Why keep asking questions when your head is full"



Edited by - vole on 2005/04/18 00:35:03
Go to Top of Page

U1
Member

3319 Posts

Posted - 2005/04/18 :  10:46:52  Show Profile Send U1 a Private Message
Jag kommer också förbi.
/Johan
Go to Top of Page

johan.björklund
Reportage-Harry -05 & -07, 100.000-klubben!

20859 Posts

Posted - 2005/04/18 :  11:34:48  Show Profile  Visit johan.björklund's Homepage Send johan.björklund a Private Message
Kalas grabbar

*Vole*

Tänk om det är samma sak

>musik förmedlingen<
Medlem av det Skånska välljuds sällskapet eoJEUD
Go to Top of Page

olof
Harry-vinnare 2004

800 Posts

Posted - 2005/04/18 :  12:23:32  Show Profile Send olof a Private Message
jag får vovve på onsdag. Ska hämta den vid 18 och hoppas jag hinner till malmö i tid men är inte säker. Gissning på hur länge vi kan bli sittande?
Go to Top of Page

johan.björklund
Reportage-Harry -05 & -07, 100.000-klubben!

20859 Posts

Posted - 2005/04/18 :  13:18:30  Show Profile  Visit johan.björklund's Homepage Send johan.björklund a Private Message
Tja du , iaf till 22.00 skulle jag tro. Pm till mig så kan vi byta nalle nr

>musik förmedlingen<
Medlem av det Skånska välljuds sällskapet eoJEUD
Go to Top of Page

vole
Member

515 Posts

Posted - 2005/04/18 :  14:08:06  Show Profile Send vole a Private Message
johan, inte kan vi ha sådan tur att det är samma överaskning vi kommer med

All strävan efter liv, leder till lidande !

"Why keep asking questions when your head is full"


Go to Top of Page

johan.björklund
Reportage-Harry -05 & -07, 100.000-klubben!

20859 Posts

Posted - 2005/04/18 :  14:21:15  Show Profile  Visit johan.björklund's Homepage Send johan.björklund a Private Message
Jo man blir lite osäker ju Men jag sa att jag skulle ha en före dig så du får berätta din nu !!

>musik förmedlingen<
Medlem av det Skånska välljuds sällskapet eoJEUD
Go to Top of Page

vole
Member

515 Posts

Posted - 2005/04/18 :  18:38:41  Show Profile Send vole a Private Message
johan, det är trevligare om vi har något att delge de andra och även varandra på onsdag

All strävan efter liv, leder till lidande !

"Why keep asking questions when your head is full"


Go to Top of Page

johan.björklund
Reportage-Harry -05 & -07, 100.000-klubben!

20859 Posts

Posted - 2005/04/18 :  19:40:11  Show Profile  Visit johan.björklund's Homepage Send johan.björklund a Private Message
LoL

Du var en seg en

>musik förmedlingen<
Medlem av det Skånska välljuds sällskapet eoJEUD
Go to Top of Page

vole
Member

515 Posts

Posted - 2005/04/19 :  16:24:07  Show Profile Send vole a Private Message
johan, då ska du höra vad min kära sambo säger

All strävan efter liv, leder till lidande !

"Why keep asking questions when your head is full"


Go to Top of Page

vemsom
Member

6618 Posts

Posted - 2005/04/19 :  20:50:53  Show Profile  Visit vemsom's Homepage Send vemsom a Private Message
Jag ringer och beställer bord nu,.
9personer så är det en som reserv för folk som inte bestämt sig.

Karta!!

// fd. Klubbmästare och grundare av eoJeud // fredrik@vemsom.se / www.vemsom.se - - - DIY or DIE! - - -
// Min "läggning"
Go to Top of Page

Henrik Nilsson
Member

455 Posts

Posted - 2005/04/19 :  20:53:04  Show Profile Send Henrik Nilsson a Private Message
Tjena!

Kommer förbi en runda men kan inte stanna länge, jobb!

Ha det sålänge...

Henrik.

Original CD-A8T -> Audience Conductor -> Dared MP-7 -> ViaBlue SC-2 Red-Line -> Phonar Monitor IIs
Go to Top of Page

vemsom
Member

6618 Posts

Posted - 2005/04/19 :  21:16:13  Show Profile  Visit vemsom's Homepage Send vemsom a Private Message
Vi blir glada för det lilla. Träffa folk och lära känna ansiktena lite så vi får en trevlig start på eoJeud. Sen blir det nog fler pubbar i sommar hoppas jag.

// fd. Klubbmästare och grundare av eoJeud // fredrik@vemsom.se / www.vemsom.se - - - DIY or DIE! - - -
// Min "läggning"
Go to Top of Page

matså
Semesterfirare

2705 Posts

Posted - 2005/04/19 :  22:30:19  Show Profile Send matså a Private Message
Jag önskar en trevlig träff, ni som skall ha den. Ni slipper i alla fall tråkigt tjafs som jag har precis läst i ett annat forum.

Min fotosida på flickr
Go to Top of Page

vemsom
Member

6618 Posts

Posted - 2005/04/19 :  22:37:17  Show Profile  Visit vemsom's Homepage Send vemsom a Private Message
Om oss?

// fd. Klubbmästare och grundare av eoJeud // fredrik@vemsom.se / www.vemsom.se - - - DIY or DIE! - - -
// Min "läggning"
Go to Top of Page

johan.björklund
Reportage-Harry -05 & -07, 100.000-klubben!

20859 Posts

Posted - 2005/04/19 :  22:43:13  Show Profile  Visit johan.björklund's Homepage Send johan.björklund a Private Message
Mats menar nog att det e allmänt tjafs på Fáktiskt

>musik förmedlingen<
Medlem av det Skånska välljuds sällskapet eoJEUD
Go to Top of Page

vemsom
Member

6618 Posts

Posted - 2005/04/19 :  22:45:12  Show Profile  Visit vemsom's Homepage Send vemsom a Private Message
Jasså? då är det tur jag bara har tid att hänga här :)
Får man fråga vad det är om? Jag tycker sämjan här är god och hjärlig.

// fd. Klubbmästare och grundare av eoJeud // fredrik@vemsom.se / www.vemsom.se - - - DIY or DIE! - - -
// Min "läggning"
Go to Top of Page

matså
Semesterfirare

2705 Posts

Posted - 2005/04/20 :  17:01:23  Show Profile Send matså a Private Message
Nej det är bara jag som tycker synd om Pär Engholm. Han har ju satt upp tråden om branschen både här och där. Han försöker diskutera fram lösningen för att vi skall slippa det kassa ljudet på vissa cdskivor . Men på det andra forumet så blir han ifrågasatt för att han är en firma, fasat han har sagt att ställde frågan som privatperson. Det skall ifrågasättas till eländesdagar att det blir löjligt. Nej musik/hifi/hembio skall vara trevligt.

Min fotosida på flickr
Go to Top of Page
Page: of 2 Previous Topic Topic Next Topic  
Next Page
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.75 sekunder. Snitz Forums 2000