Jag läste igenom tråden lite snabbt o det e bedrövligt hur folk kan skriva. Det är såååå tröttande att än en gång få läsa att LTS är den ända sanna vägen. Ämnet var knappast riktat mot LTS eller Shaktistenar utan om musik/Hifi industrin i övrigt.
Den biten som jag anser trist i den tråden är att man enbart diskuterar ALLT som är ev fel. eller kan bli fel osv.. Inte vad som faktiskt också KAN bli rätt.... Men tyvärr är detta fenomen det som tyvärr gör oss så otroligt svaga. Våra "vardagsosämjor" får styra våra olika åsikter för mycket i ämnen där vi borde stå 100% som grupp OAVSETT åsikter eller dispyter..
EA´s trådar i ämnet skulle verkligen kunna ge något om alla försökte jobba tillsammans med saken..
För faktum kvarstår. EN sak ÄR gemensam oavsett vad vi tycker eller spelar genom.. SKIVORNA.. med allt detta innebär...
EDIT. Men en sak skulle jag vilja säga angående detta ämne LTS...
Jag tror det finns många många i denna förening som också stödjer detta som EA tar upp. Det är nog endast en mindre grupp som sitter och debaterar. Som grupp betraktat tror jag nog det finns en mycket stor del som INTE anser denna ide helt fel.och som ser möjligheterna också.
Tyvärr är dessa "andra" enbart tysta. Där är nog det större problemet än just LTS som grupp....
Mmmmm, och när man stänger av eller det är rast har ALLA en åsikt!!!
// Wolfgang
++ äger och driver Creative Audio++ ++Stockfisch-records++Turtle-records++SCR-Records++C.E.C++MusicHall++Ayon++Lumen White++Agile Multimedia o. ström++Pentagon++Krell++DP++Phonar Högtalare++Fadel ART kablar++ViaBlue++Aqvox++Dynavox++T.A.C++Dual++