Jag hoppas ni har det bra! Jag hoppas ni hittar fram till en fin hemma-stereo som serverar just er musik på ett för er behagligt sätt. Med rätt klangfärg och tonläge... precis rätt liksom... jag hoppas även att era respektive förstår att vederbörande blott är en del av ert liv... jag hoppas ni både hinner njuta av våren och av er musiksamling...
Detta inlägg i humanitetens tecken var inte en repris på mitt förra inlägg, möjligen en andemeningsmässig upprepning. Denna tycker jag dock att jag har någon slags humanistisk rätt att göra, eftersom vi knappast kan bli för humana mot varandra i en rätt hård värld. Dessutom är detta ett forum tämligen överrepresenterat av män, och vi pälsjägare bör knappast missa någon chans att uttrycka mänsklig omtanke gentemot varandra; kvinnor ska knappast ha monopol på denna verksamhet.
För er som ev undrar, kan jag i förtroende nämna att jag uppskattar de ljuvliga väsen vi kallar kvinnor fullt ut. Även lekamligen.
Ja, alltså... nu är det ett tag sedan jag önskade er alla ett gott (hifi)liv... varför det naturligtvis är läge att återigen sända in en och annan uppmuntrande rad... i största enkelhet... jag hoppas ni är friska... att ni är muntra och förnöjsamma... att ni träffar trevliga människor alternativt får vara i fred när ni så önskar... att ni får ordning på eder kära stereo... att ni har ett fint lyssningsrum och förstående grannar och signifikanta andra... att ni ofta får möjlighet att softa till ljuva toner... att ni kort sagt har det förbaskat bra!