HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Diverse
 HiFi Off Topic - Fritt Forum
 Välgångsönskning till alla hifi-muppar...
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Greensleeves
Member

172 Posts

Posted - 2005/04/15 :  01:59:24  Show Profile Send Greensleeves a Private Message
Bästa hifi-hjältar!

Jag hoppas ni har det bra!
Jag hoppas ni hittar fram till en fin hemma-stereo som serverar just er musik på ett för er behagligt sätt. Med rätt klangfärg och tonläge... precis rätt liksom... jag hoppas även att era respektive förstår att vederbörande blott är en del av ert liv... jag hoppas ni både hinner njuta av våren och av er musiksamling...

... Jag hoppas ni har det bra!

Mvh Greensleeves

Mvh Greensleeves

Ayn
Member

2799 Posts

Posted - 2005/04/15 :  02:20:43  Show Profile Send Ayn a Private Message
Repris?

http://www2.hififorum.nu/forum/topic.asp?TOPIC_ID=37816

Senaste skiva som jag fastnat för: Mr Mister - Pull. PM:a mig gärna med fler tips!
Go to Top of Page

JonasV
Member

595 Posts

Posted - 2005/04/15 :  04:13:20  Show Profile Send JonasV a Private Message
Detsamma Greensleeves

Guds Frid; Må solen Lysa dig i ryggen och Skaparen göra dina vägar Raka!

MVH JOnasV

Mycket var Bättre förr-Tur att Vi inte har det som Förut.
Se inte tillbaka så slipper du lära dig av Misstagen:O
Go to Top of Page

Greensleeves
Member

172 Posts

Posted - 2005/04/17 :  00:38:21  Show Profile Send Greensleeves a Private Message
Ayn m fl,

Detta inlägg i humanitetens tecken var inte en repris på mitt förra inlägg, möjligen en andemeningsmässig upprepning. Denna tycker jag dock att jag har någon slags humanistisk rätt att göra, eftersom vi knappast kan bli för humana mot varandra i en rätt hård värld.
Dessutom är detta ett forum tämligen överrepresenterat av män, och vi pälsjägare bör knappast missa någon chans att uttrycka mänsklig omtanke gentemot varandra; kvinnor ska knappast ha monopol på denna verksamhet.

För er som ev undrar, kan jag i förtroende nämna att jag uppskattar de ljuvliga väsen vi kallar kvinnor fullt ut.
Även lekamligen.

Mvh Greensleeves

Mvh Greensleeves
Go to Top of Page

Greensleeves
Member

172 Posts

Posted - 2005/05/02 :  18:29:57  Show Profile Send Greensleeves a Private Message
Ja, alltså... nu är det ett tag sedan jag önskade er alla ett gott (hifi)liv... varför det naturligtvis är läge att återigen sända in en och annan uppmuntrande rad... i största enkelhet... jag hoppas ni är friska... att ni är muntra och förnöjsamma... att ni träffar trevliga människor alternativt får vara i fred när ni så önskar... att ni får ordning på eder kära stereo... att ni har ett fint lyssningsrum och förstående grannar och signifikanta andra... att ni ofta får möjlighet att softa till ljuva toner... att ni kort sagt har det förbaskat bra!

Mvh Greensleeves

Mvh Greensleeves

Edited by - Greensleeves on 2005/05/02 18:30:32
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.25 sekunder. Snitz Forums 2000