HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Diverse
 HiFi Off Topic - Fritt Forum
 Photoshop CS2
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Zalve
Nerikes Audiofiler

18938 Posts

Posted - 2005/04/30 :  17:10:40  Show Profile  Visit Zalve's Homepage Send Zalve a Private Message
Tjena.

Adobe har släppt en ny version, med en det roliga uppgraderinga, dock känns det som en FET burk är ett måste.

Är det nån som har provat eller tex har införskaffat CS2an.
Nu har adobe äntligen stoppat in RAWstöd till FLER maskiner.

Nya funktioner.
http://www.adobe.com/products/photoshop/newfeatures.html

"Vänner är de där ovanliga människorna som frågar dig hur det är och sen väntar på svaret. / Okänd"

johan.björklund
Reportage-Harry -05 & -07, 100.000-klubben!

20859 Posts

Posted - 2005/04/30 :  18:06:58  Show Profile  Visit johan.björklund's Homepage Send johan.björklund a Private Message
Vi får den till jobb snart så jag får väl slå ett getöga på det. Men för bildredigering så är redan CS bra nog. Dom nya funktionerna finns redan sen innan , det tog några minuter x-tra istället

RAW stödet är däremot på tiden att dom fixar till för att jobba med ett objekt i taget är ganska störande.

>musik förmedlingen<
Medlem av det Skånska välljuds sällskapet eoJEUD
Go to Top of Page

matså
Semesterfirare

2705 Posts

Posted - 2005/05/03 :  10:42:58  Show Profile Send matså a Private Message
Funktionen med utjämna skugga och ljushet(högdrag?) är ju en gudagåva. Jag har haft mycket nytta av det när jag har hållit på med gamla diabilder som är mörka.

Min fotosida på flickr
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.25 sekunder. Snitz Forums 2000