HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Personlig HiFi
 Någon som lyssnat på pro.2:s lurar??
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

svanbo
Member

1240 Posts

Posted - 2005/04/09 :  16:22:21  Show Profile Send svanbo a Private Message
Har precis varit på en liten lyssningsrunda i stan på jakt efter nya lurar till min mp3-spelare. Med stor skepsis lät jag mig övertalas till att provlyssna dessa lurar på teknikmagasinet:

http://www.teknikmagasinet.se/nydb/db.pl?template_file=db_product.html&artnr=110118#

Döm om min förvåning när de faktiskt lät riktigt bra!! Kostar bara 300 kr! Enda nackdelen att de hade lite knepig passform, svårt att få dem att sitta skönt, kanske blir ohållbart i längden...

Någon som har erfarenhet av pro.2? Vore intressant att höra andra åsikter och om de håller i längden!

C.Matsson
Member

62 Posts

Posted - 2005/04/09 :  16:49:23  Show Profile Send C.Matsson a Private Message
annars kan du få ett par koss porta pro för 330.-(inkl. frakt) på datorbutiken.com

edit: går dom ner till 3hz?!?!

http://www.krs-one.com/

Edited by - C.Matsson on 2005/04/09 16:52:07
Go to Top of Page

svanbo
Member

1240 Posts

Posted - 2005/04/09 :  16:50:44  Show Profile Send svanbo a Private Message
Har dem redan
Tack ändå!

Visst låter de bra men jag vill stänga ute omgivningen bättre och förskona omgivningen mot min musik...
Go to Top of Page

svanbo
Member

1240 Posts

Posted - 2005/04/09 :  19:13:07  Show Profile Send svanbo a Private Message
Ja jag reagerade också över den specifikationen... man ska nog ta det med en nypa salt. Det beror väl en hel del på hur man mäter... men visst var det bra bas.
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.31 sekunder. Snitz Forums 2000