HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 WiFi och flerkanalsHiFi
 5.0 Högtalartips (Budget)
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

GrooveSalle
Starting Member

3 Posts

Posted - 2005/03/15 :  17:08:09  Show Profile  Visit GrooveSalle's Homepage Send GrooveSalle a Private Message
Hej! Jag ska köpa nya högtalare. Min förstärkare är en DENON AVR-1603 och jag ska köpa center, fram och bakhögtalare (sub ska jag snickra ihop själv) Har spanat på bl.a. Proson 5.10 paketet hos fyndbörsen. Vill ha åtminstone 5" i bak o center och har tänkt att lägga ca 2500-3000:- Är det någon som har nått kul tips?

Mvh/

Salle

Livet börjar vid 140 dB :-)

Edited by - GrooveSalle on 2005/03/15 22:34:58

GrooveSalle
Starting Member

3 Posts

Posted - 2005/03/26 :  09:01:50  Show Profile  Visit GrooveSalle's Homepage Send GrooveSalle a Private Message
Har fått ett erbjudande om ett nytt paket TANNOY FX 5.1 för 2600:- är det nån som har en ide om det paketet?

/Salle

Livet börjar vid 140 dB :-)
Go to Top of Page

Allison One
Member

153 Posts

Posted - 2005/03/26 :  10:45:36  Show Profile Send Allison One a Private Message
Leta efter något begagnatfynd!
Prisjakt är ett forum där du nog har större möjligheter att få svar på frågor om Proson högtalare.

En lugn stund själv för att lyssna på prylarna är den bästa uppgraderingen!
Go to Top of Page

Andreas A
Member

407 Posts

Posted - 2005/03/30 :  11:50:24  Show Profile Send Andreas A a Private Message
Skulle rekomendera att du har ganska rejäl sub till nästan alla prosons paket men för övrigt så låter dom väl okej för pengarna

fyndborsen.se säljer liknande märken i den prisklassen
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.2 sekunder. Snitz Forums 2000