HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 HiFi & Surround 2005
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Rene
Member

597 Posts

Posted - 2005/03/07 :  18:22:43  Show Profile  Visit Rene's Homepage Send Rene a Private Message
Hej

Jeg vil gerne takke alle jer svensker , det er rigtig godt at se i kommer med det humør og lyst til at se og høre .

Der var jo næsten flere svensker end dansker om lørdagen .

:) :)

www.vassagohifi.dk

Bubbel
Eojeud-VALS, 100.000-klubben

6794 Posts

Posted - 2005/03/07 :  18:44:48  Show Profile Send Bubbel a Private Message
Ja det var riktigt trevligt i Köpenhamn på mässan. Det mest bestående intrycket var Usher vilka gav extremt habegär vilket höll på att bli av då han som demade berättade att bilen var trasig och högtalarna var till salu. Trots ett mycket bra pris och hårda överläggningar med mig själv fick jag stå över, jag saknar dem.

/Anders

Min stereo: Hemmabygge, hemmabygge, hemmabygge, hemmabygge, köpe cdspelare, hemmabygge.
Go to Top of Page

LeoArietis
Member

1953 Posts

Posted - 2005/03/07 :  20:50:00  Show Profile  Visit LeoArietis's Homepage Send LeoArietis a Private Message
Det var dejligt!

Trevlig mässa och ja, det var verkligen många Svenskar där. Skönt att lördagen inte var så fullknökad med folk som förra året, nu gick det att få sittplats med kort kötid!

Jag blev imponerad av Acoustic Reality's fina bandhögtalare i glas som bjöd på en enormt stor sweetspot och fin ljudbild vad gäller perspektiv. Hög WAF och livstilsfaktor för designen!

Min anläggning: http://www.hififorum.nu/forum/topic.asp?TOPIC_ID=30125
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.3 sekunder. Snitz Forums 2000