Author |
Topic |
Zalve
Nerikes Audiofiler
18938 Posts |
Posted - 2005/04/02 : 06:10:57
|
Packning pågår för fullt... Gäller att se upp så man inte lämna högtalarna till Svärmor och får med sig lillan till DIY träffen |
"Vänner är de där ovanliga människorna som frågar dig hur det är och sen väntar på svaret. / Okänd" |
|
|
mace
London calling
5296 Posts |
Posted - 2005/04/02 : 07:38:11
|
Japp, in i bilen med löddorna och filen i magen Om en halvtimme anländer vemsom + 1, piggen är nog på G i Halmstad nu, får inte glömma att plocka upp honom
M |
mera quad ESL = mera välljud.
"Efter tillnyktring vaknade han upp medvetslös" TV4-Nyhetsmorgon.
Bio har inte varit detsamma sedan Nickel Gammaldags försvann :-(
"Det finns egentligen inga rakor på den här banan, de enda rakorna som finns är böjda" Eje Elgh, Australiens F1-GP 2008.
Mr 500! |
|
|
Pac
200.000-klubben
22004 Posts |
|
Piggen
Member
676 Posts |
Posted - 2005/04/02 : 08:30:59
|
mace: "Vi är på Gång" som Christer Ulfbåge skulle ha sagt :-)) Jag är redo för upp-plockning! |
Indiana Jones är bara en blek kopia av Bröderna Dahl! |
|
|
Bernt Jansson
400.000-klubben
19763 Posts |
Posted - 2005/04/03 : 08:59:30
|
Tack till alla som kom!!!
Party är kul ibland, jag stortrivdes och det hoppas jag alla andra gjorde också.
|
MVH Bernt Mitt system
"Det enda man kan vara praktiskt taget säker på är att en rak tonkurva alltid är fel." - Ingvar Öhman
Jobbar för Jorma Design och gillar bashorn
|
|
|
vemsom
Member
6618 Posts |
|
Piggen
Member
676 Posts |
Posted - 2005/04/03 : 15:05:33
|
Sannerligen. Det var ett mycket fint arrangemang! Tusen tack alla! |
Indiana Jones är bara en blek kopia av Bröderna Dahl! |
|
|
Resonans
Member
897 Posts |
Posted - 2005/04/03 : 19:23:07
|
Ja, det var kul att se alla hembyggen "på riktigt". Jag tyckte att de flesta såg bättre ut i verkligheten än på bild. |
...music is the best... |
|
|
govinda
Med nytt namn
2290 Posts |
Posted - 2005/04/03 : 19:48:46
|
Tack alla för era fina insatser!
Både arrangörer och utställare.
Ni gav mig en mycket trevlig lördag
Mvh Anders
|
|
|
mace
London calling
5296 Posts |
Posted - 2005/04/03 : 20:32:35
|
TACK FÖR EN TREVLIG DAG !!
TACK TILL........
Arrangörerna + alla som hjälpt till ! Ni vet vilka Ni är
ILLY !! Jättegod mat +++
BERNT !! För att jag fick lyssna på Croften "utanför" vårt eget system för första gången, KUL !!!! ? all hjälp förståss
KASRA !! Tack för hjälp med mätningar och försök till förklaringar
ZIX !! Ahhhrghh Jag måste ha mer av ditt kaffe Ps. Återkommer om termostat
ESL Saknar fortfarande Dina Quadar Men kommer ihåg all inspiration och alla goda råd jag fick
Piggen, vemsom & "Hörlurskompisen" !! Tack för trevligt sälskap i bilen + hjälp med alla lådor och att Ni styrde kosan till GBG T&R så vi inte hamnade i långtbortistan Skönt att pausa i Halmstad på vägen hem
Pac !! För alla trevliga bilder Du tog, Letar 100nf Ps. Dörren står på glänt
+ ALLA JAG INTE NÄMNT ELLER INTE KAN NAMNEN PÅ !! För att NI gjorde det hela till en sån trevlig dag, släpade på alla era fina skapelser, kopplade och förklarade, bjöd på er själva. Inte en sur min såg jag under hela träffen
TACK IGEN !!!!!!!!!!!!!!!!! 2006, då....
M |
mera quad ESL = mera välljud.
"Efter tillnyktring vaknade han upp medvetslös" TV4-Nyhetsmorgon.
Bio har inte varit detsamma sedan Nickel Gammaldags försvann :-(
"Det finns egentligen inga rakor på den här banan, de enda rakorna som finns är böjda" Eje Elgh, Australiens F1-GP 2008.
Mr 500! |
Edited by - mace on 2005/04/03 20:55:04 |
|
|
avr7000
Harry-vinnare 2004
845 Posts |
Posted - 2005/04/03 : 20:58:23
|
Tack!!!! som sagt för en otroligt rolig och välarrangerad dag!!! otroligt cool lokal... rummen var helt OK för att vara en träff av detta slag...
Jag hade jättetrevligt på alla sätt o vis, -en massa roligt tjöt med en massa nya människor...
Tiden bara flög iväg, nästa gång får det bli en tredagars
Själv tänker jag nästa gång hinna gå runt och kolla på alla grejer, något som jag inte riktigt hann med i år... Jag får kolla på bilderna
Kaffet o maten var en höjdare!!!
Tack!!!!!!
/Stefan |
Mina pryttlar http://www.hififorum.nu/forum/topic.asp?TOPIC_ID=12665 |
|
|
Zalve
Nerikes Audiofiler
18938 Posts |
Posted - 2005/04/03 : 21:55:04
|
Att du inte hann runt och hälsa förstår jag Sefan =)
Va grejer du hade med dig! |
"Vänner är de där ovanliga människorna som frågar dig hur det är och sen väntar på svaret. / Okänd" |
|
|
zix
Hifi-Barista
954 Posts |
Posted - 2005/04/03 : 22:47:42
|
mace, det är bara att messa när du närmar dig Gbg nästa gång. Maskinen är nästan alltid på, bönorna alltid hemma ;). Tack själv, och tack än en gång alla arrangörer OCH alla glada kaffedrickare! Nu blir det att leta pengar till att knåpa ihop ett Kasra-steg (eller Bernt-steg) efter slutstegen. Oj vad det lät fint! |
En IEC-baffel är 135 cm bred och 165 cm hög, med högalarelementet monterat 15 cm i sidled och 22.5 cm upp från skivans mittpunkt. |
|
|
Topic |
|