Author |
Topic |
Gaffa
fd. Mabuse
1455 Posts |
|
hal
RödaTråden vinnare
4171 Posts |
Posted - 2005/02/22 : 00:13:54
|
Gatsby's American Dream - Snicker at the Swine James Brown - Hot Pants Michael Jacksson - BAD
Hade nog tagit byxor om inte gaffa kommit före. Så det får bli en annan gissning. En gissning på en atoll i söderhavet: Bikini
|
Veckans skiva, här ! |
|
|
Gus
RödaTråden vinnare April-lurare
3570 Posts |
Posted - 2005/02/22 : 00:27:41
|
Ajajaj---alla bra svar upptagna,får väl vinkla till det som så att Amerikanska heta bad blir Hot Springs äsccchhh |
|
|
Zalve
Nerikes Audiofiler
18938 Posts |
Posted - 2005/02/22 : 00:43:27
|
Se där...
Man är borta en stund och den arbetsskygge kommer och snor en poäng.
Gattis GAFFA!
Hal var nära med Jeans, men tyvärr passade det inte så bra in med BADbyxorna.
Tror inte jag behöver ge nån förklaring va!? Kanske ett förtydlignade om att man kunde använda "HOT PANTS" ist för PANTS om man ville... DET trodde jag skulle passa GAFFA!
Det hårdnar i listan... Väl mött imorn. |
"Vänner är de där ovanliga människorna som frågar dig hur det är och sen väntar på svaret. / Okänd" |
|
|
Zalve
Nerikes Audiofiler
18938 Posts |
Posted - 2005/02/22 : 00:47:24
|
quote: Så går det om man inte vill åka på produkt-kurser...
Förresten, du kanske inte ens blev tillfrågad eftersom du ska vara mamma-ledig? ("Som man ligger får man bädda." eller var det "Som man bäddar får man ligga." Skaffar man elaka dvärgar... )
Hmm,, Du kommer nog se mig på onsdag iaf,,, Förstår inte varför du skulle va ledig idag... Men nu när du plockade tråden så förstår jag.. Du ville vara koncentrerad på att klara av den... |
"Vänner är de där ovanliga människorna som frågar dig hur det är och sen väntar på svaret. / Okänd" |
|
|
hal
RödaTråden vinnare
4171 Posts |
Posted - 2005/02/22 : 01:14:41
|
Grattis Gaffa !
Konkurrensen hårdnar, nu när folk t.o.m tar ut ledighet för att lösa trådarna.
Vi får väl se om Gus travar in i mål i morgon eller om han börjar galoppera igen
Jag var nära idag iallafall, för mig är byxor nästan synonymt med jeans .
|
Veckans skiva, här ! |
|
|
Zalve
Nerikes Audiofiler
18938 Posts |
Posted - 2005/02/22 : 02:34:45
|
Helt rätt Hal. Själv äger jag knappt ett par jeans, så då är det svårare att få ihop tråden. |
|
|
Topic |
|