HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Diverse
 HiFi Off Topic - Fritt Forum
 Lite problem med forumet.
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

tober
Component.se

1318 Posts

Posted - 2005/02/20 :  19:26:31  Show Profile  Visit tober's Homepage Send tober a Private Message
När jag försöker svara på PM eller skicka mejl via PM:et så får jag följande fel:

Server object error 'ASP 0177 : 800401f3'

Server.CreateObject Failed

/forum/inc_mail.asp, line 296

800401f3



Driver sajten component.se.

vemsom
Member

6618 Posts

Posted - 2005/02/20 :  20:02:16  Show Profile  Visit vemsom's Homepage Send vemsom a Private Message
Här försvann alla mina PMs precis och jag fick ett gammalt PM där det stod att det var ett nytt.

// fd. Klubbmästare och grundare av eoJeud // fredrik@vemsom.se / www.vemsom.se - - - DIY or DIE! - - -
// Min "läggning"
Go to Top of Page

Zalve
Nerikes Audiofiler

18938 Posts

Posted - 2005/02/20 :  20:05:53  Show Profile  Visit Zalve's Homepage Send Zalve a Private Message
Jag tror det har att göra med att ni har notifikering påslagen. Dvs att ni får ett mail varje gång ni får ett PM på forumet.
Mailservern är inte installerad ännu, så det är nog ett felmeddelande. DOCK går PM'n fram.

"Vänner är de där ovanliga människorna som frågar dig hur det är och sen väntar på svaret. / Okänd"
Go to Top of Page

Pac
200.000-klubben

22003 Posts

Posted - 2005/02/20 :  21:17:54  Show Profile  Visit Pac's Homepage Send Pac a Private Message
Zalve har helt rätt i att vi inte fått med hififorumsmailserver till den nya siten än. så oavsett om man har mailnotifiering själv eller om den man PM'ar till har mailnotifiering så får man felmeddelandet för forummjukvaran får inte kontakt med mailservern...

Men, vi håller på och flyttar allt från den gamla siten nu så det skall vara fixat om några veckor.

Tack för att ni rapporterar felen Ni ser så att vi får en chans att fixa till dem

Mvh, Per

// Per Adelsson, pac(a)hififorum.nu, Admin och ägare HiFiForum.nu
// HiFiForum.nu's regler, Artikelregister

Go to Top of Page

vemsom
Member

6618 Posts

Posted - 2005/02/20 :  22:43:34  Show Profile  Visit vemsom's Homepage Send vemsom a Private Message
Mina PMs kom iaf tillbaka :) jag är lättad.
Kan passa på att tacka för trevlit forum :)

// fd. Klubbmästare och grundare av eoJeud // fredrik@vemsom.se / www.vemsom.se - - - DIY or DIE! - - -
// Min "läggning"
Go to Top of Page

tober
Component.se

1318 Posts

Posted - 2005/02/22 :  07:37:23  Show Profile  Visit tober's Homepage Send tober a Private Message
Jag testade att skicka ett PM igen igår och fick då inte upp detta felmeddelande. Vi inte om ni ändrat nåt men kan kanske vara bra att vetea för ev felsökning.


Driver sajten component.se.
Go to Top of Page

Pac
200.000-klubben

22003 Posts

Posted - 2005/02/22 :  18:40:03  Show Profile  Visit Pac's Homepage Send Pac a Private Message
Tack!

// Per Adelsson, pac(a)hififorum.nu, Admin och ägare HiFiForum.nu
// HiFiForum.nu's regler, Artikelregister

Go to Top of Page

Zalve
Nerikes Audiofiler

18938 Posts

Posted - 2005/02/22 :  19:10:27  Show Profile  Visit Zalve's Homepage Send Zalve a Private Message
Tober: Skicka NYTT PM fungerade för mig utan felmeddelande.
Vid Reply så gave det mig ett meddelande.

"Vänner är de där ovanliga människorna som frågar dig hur det är och sen väntar på svaret. / Okänd"
Go to Top of Page

tober
Component.se

1318 Posts

Posted - 2005/02/22 :  21:23:28  Show Profile  Visit tober's Homepage Send tober a Private Message
Hmm det kanske är så det är för det funkade inte tidigare idag igen. Hoppas ni får rätsida på det till slut iaf.

Driver sajten component.se.
Go to Top of Page

Zalve
Nerikes Audiofiler

18938 Posts

Posted - 2005/02/22 :  21:52:06  Show Profile  Visit Zalve's Homepage Send Zalve a Private Message
Enklast är att slå av meddelandetjänsten.
Så säger vi till när den är igång igen,

"Vänner är de där ovanliga människorna som frågar dig hur det är och sen väntar på svaret. / Okänd"
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.42 sekunder. Snitz Forums 2000