HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 HiFi-säljare/recensenter och "tveksamma" tweaks.
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Previous Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 2

m_persson79
100.000-klubben

787 Posts

Posted - 2005/02/04 :  22:35:32  Show Profile Send m_persson79 a Private Message
LeoArietis:
quote:
Mitt svar är men det är ju klart att folk inte efterfrågar en produkt som inte finns i butik och som inte heller marknadsförs.

Precis! Såg en dokumentär på discovery idag om bilsäkerhet (Ralph Nader i spetsen som ni kanske vet), exakt samma sak!!

SpLiX:
quote:
Men visst, lite diffusorer och en o annan dämp panel / basabsorbent kunde de gott sälja. Dessa kan man ju låna hem och returnera om resultatet inte blev bättre. Man skulle ju kunna få låna hem ett mätinstrument ihop med köpet.

Varför inte få en mätmojäng med sina nyinköpta kablar??
Sorry, kunde inte låta bli.

MartinH:
Kan du motivera varför förstärkare skulle vara så vibrations-känsliga kontra vinyl?? Kanske teoretiskt, men är det hörbart tro?
Jag menar (gillar vinyl) isf att det skulle vara smått hopplöst att vibrationsbefria vinylren tillräckligt!!

Go to Top of Page

Björn-Ola
Trädgårdsmästarn, 100.000-klubben

7949 Posts

Posted - 2005/02/05 :  12:00:06  Show Profile Send Björn-Ola a Private Message
Visst finns det butiker som säljer akustikprylar.
Själv har jag köpt tubetraps hos Balance i Jönköping.

"Innan man är riktigt säker är man ofta tvärsäker"
Go to Top of Page
Page: of 2 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.28 sekunder. Snitz Forums 2000