HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 Byta kanter på mina INFINITY ref standard 4,5
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

mayro
Lämnat på egen begäran

10984 Posts

Posted - 2005/01/21 :  20:30:11  Show Profile Send mayro a Private Message
Finns det någon på forumet som kan byta kanter på mina basar? Dom är 4 st 12ór. Förra ägaren har satt dit gummikanter som förmodligen är svåra att få bort. Men man kan kanske sätta nya foamen utanför dom där gummikanterna om dom sitter för hårt har jag fått tips om ifrån infinitys rep verkstad.§man får då skära bort allt som går och montera utvändigt gummit.
Dom kan göra jobbet. Men det tar sån lång tid för dom att få det gjort. Så jag försöker här först så får vi se om någon kan hjälpa mig med detta.
Vore tacksam för tips eller ent av om någon själv kunde ge ett handtag här..Om du som läser inte finns på forumet kan du gärma sända mail till
highend@telia.com
Matrial kan jag själv köpa i usa eller i tyskland på classic Infinity
Tobbe

Driver Mayros hifidagis

Edited by - mayro on 2005/01/21 20:32:45

mayro
Lämnat på egen begäran

10984 Posts

Posted - 2005/01/22 :  10:59:44  Show Profile Send mayro a Private Message
Självklart går dom att sända också.. Basarna menar jag

Driver Mayros hifidagis
Go to Top of Page

Neon Park
Member

1013 Posts

Posted - 2005/01/22 :  16:04:13  Show Profile Send Neon Park a Private Message
Hör med www.technovox.se eller LN Högtalarservice 031-89 40 51,Technovox 0176-471 21.
De är auktoriserade på bla.JBL och Infinity.
Mvh
Go to Top of Page

mayro
Lämnat på egen begäran

10984 Posts

Posted - 2005/01/22 :  17:25:11  Show Profile Send mayro a Private Message
Tck för tipset. Jag har pratat med dom tidigare. Så det blir nog att skicka dom dit till slut. Bara det att det tar sån tid att få dom tillbaks tror jag. Så mina funderingar var om det fanns någon på forumet som kan sånt här och skulle kunna göra det om jag har alla saker som behövs till kanterna osv.. Men som sagt. tack för tips i alla fall.
MVH
Tobbe

Driver Mayros hifidagis
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.58 sekunder. Snitz Forums 2000