HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Diverse
 HiFi Off Topic - Fritt Forum
 Täcker försäkring?
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

svejk
NA addikt

3505 Posts

Posted - 2005/01/20 :  18:00:01  Show Profile Send svejk a Private Message
Ett slutsteg brann av för mig. Det tjöt som fan! Misstänker starkt att Tödde o Mödde (syskonbarn) ha vart i farten. Staniolpapper har upphittats i och bakom förstärkaren. Har hemförsäkring täcker den?


pryttlar http://www.hififorum.nu/forum/topic.asp?TOPIC_ID=27255
Sugen på att lyssna? Skicka PM
Svejk

Zalve
Nerikes Audiofiler

18938 Posts

Posted - 2005/01/20 :  18:10:34  Show Profile  Visit Zalve's Homepage Send Zalve a Private Message
Låter som att det skulle kunna täckas av hemförsäkringen,,, om inte allt av DERAS hemförsäkring.

"Vänner är de där ovanliga människorna som frågar dig hur det är och sen väntar på svaret. / Okänd"
Go to Top of Page

Creative Audio
Member

2547 Posts

Posted - 2005/01/20 :  21:03:27  Show Profile  Visit Creative Audio's Homepage Send Creative Audio a Private Message
hemförsäkringen täcker nog inte, därimot om dom små "guldklimparna" har en ansvarsförsäkring (tidigare drulleförsäkring)
// Wolfgang

++ äger och driver Creative Audio++
++Stockfisch-records++Turtle-records++SCR-Records++C.E.C++MusicHall++Ayon++Lumen White++Agile Multimedia o. ström++Pentagon++Krell++DP++Phonar Högtalare++Fadel ART kablar++ViaBlue++Aqvox++Dynavox++T.A.C++Dual++


http://www.creative-audio.se
Go to Top of Page

Zalve
Nerikes Audiofiler

18938 Posts

Posted - 2005/01/20 :  21:20:06  Show Profile  Visit Zalve's Homepage Send Zalve a Private Message
Det borde gå på deras hemförsäkring (ansvarförsäkring)

"Vänner är de där ovanliga människorna som frågar dig hur det är och sen väntar på svaret. / Okänd"
Go to Top of Page

Joav
Member

233 Posts

Posted - 2005/01/22 :  00:30:40  Show Profile Send Joav a Private Message
Jag har jobbat för en försäkringsmäklare och det som sades innan för deras väggar var att ALLTID läsa vilkoren innan man gör en anmälan...
Ansvar finns som standar i en hemförsäkring (upp till 1000 kkr) men självrisken brukar vara 20%

Jag lär mig av att ställa dumma frågor
Gör din Streo glad spela "Riltons vänner" www.riltonsvanner.com
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.48 sekunder. Snitz Forums 2000