HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 Stor respekt till alla er som.....
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

molsson
Member

1646 Posts

Posted - 2002/10/06 :  09:21:03  Show Profile Send molsson a Private Message
....sitter uppe HELA nätterna och skriver inlägg. Såg senast att Audimekaniker skrev inlägg hela dagen, och sedan fortsatte till efter 5 på morgonen. Hoppas att ni är singlar, annars finns det nog risk att ni blir det. Men, som sagt. Är man en äkta antusiast so är man.

FETT MED RESPEKT.


/Marcusoft (Försöker, men når inte ända fram)

No hay banda!!

n00b
"Besan"

1532 Posts

Posted - 2002/10/06 :  10:15:32  Show Profile Send n00b a Private Message
quote:
Originally posted by molsson

....sitter uppe HELA nätterna och skriver inlägg. Såg senast att Audimekaniker skrev inlägg hela dagen, och sedan fortsatte till efter 5 på morgonen. Hoppas att ni är singlar, annars finns det nog risk att ni blir det. Men, som sagt. Är man en äkta antusiast so är man.

FETT MED RESPEKT.


/Marcusoft (Försöker, men når inte ända fram)



min sambo blir så glad så när jag sitter framför datorn och inte mycer med henne =))))

//jonas

Mer effekt åt folket!!!
Go to Top of Page

Nagra
Member

764 Posts

Posted - 2002/10/06 :  15:31:02  Show Profile Send Nagra a Private Message
har en dålig vana att gå o lägga mig sent och vakna sent....usch vakna nyss, det första var nog hififorum.......

ACCUrate PHASE
Go to Top of Page

millenniumking
Member

985 Posts

Posted - 2002/10/06 :  17:51:24  Show Profile Send millenniumking a Private Message
Det är synd att sambos ofta har så svårt att se vitsen i att sitta och diskutera HIFI på Internet. Hon frågade nyligen om jag har något jag önskar mig i julklapp: en ny signalkabel skulle vara kul sa jag, men det tyckte hon inte alls lät så upphetsande
Go to Top of Page

n/a
deleted

1623 Posts

Posted - 2002/10/06 :  18:39:37  Show Profile Send n/a a Private Message
Hej!

Jo, all heder åt A*!!


Mvh Lawrence.
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.53 sekunder. Snitz Forums 2000