HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Nyheter och HiFi-kalendern
 Hifi Skåne
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Kaffemannen
Member

52 Posts

Posted - 2004/11/08 :  20:33:00  Show Profile Send Kaffemannen a Private Message
Hejsan som ny medlem vill jag passa på att säga hej på er alla och ge lite information som jag har snappat upp. En del av er har kanske redan sett denna men här kommer det ändå:

HIFI SKÅNE anordnar följande saker:
den 10:e November demodagar med Pioneer, 5:e generationens plasmaskärmar, och de nya dvd-inspelarna med hårddisk.

den 17:e och 18:e November spelas Carlsson 0a-58 och oa 52 3. Premiärvisning för nya centerhögtalaren.

Den 24:e och 25:e November demonstreras Audiovectors nya Mi 1 och Mi3-serien tillsammans med arcam elektronik. (mumma).

1:a och 2:a December visas Primares nya elektronik och acoustic energys högtalare. Båda har släppt diverse nyheter och hifi skåne visar samtliga.

8:e och 9:e December visas högtalare från Monitor audio. Bronze, silver och gold-serien. Allt kommer att spelas på elektronik från tube technology.

länk till hifiskåne :
http://www.hifiskane.se/

och nej jag jobbar inte där utan är där enbart som kund och har fått mycket bra bemötande.

Better to burn now than to fade away.

Edited by - Kaffemannen on 2004/11/09 18:26:28

Pac
200.000-klubben

22004 Posts

Posted - 2004/11/08 :  22:11:45  Show Profile  Visit Pac's Homepage Send Pac a Private Message
Hej och välkommen!

Tack för tipsen! Om du vill så lägg in dem som events i vår kalender.

Vänligen, Per

// Per Adelsson, pac(a)hififorum.nu, Admin och ägare HiFiForum.nu
// HiFiForum.nu's regler, Artikelregister

Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.22 sekunder. Snitz Forums 2000