HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 WiFi och flerkanalsHiFi
 Tact TCS
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

drgreen
äger italiensk cappucinomaskin

946 Posts

Posted - 2004/11/01 :  17:33:16  Show Profile Send drgreen a Private Message
Är det någon som provat/har denna processor som kan uttala sig hur det låter, hur den är att ställa in och att sköta?

Niklas Nord
JBL! Va? JBL! Va? JBL! JBL! JBL!!

6152 Posts

Posted - 2004/11/01 :  18:36:27  Show Profile Send Niklas Nord a Private Message

Antaligen samma sak som TacT RCS 2.2x, finns i 6, 8, 10 kanaler

Använd ditt sunda förnuft innan du litar på nått som skrivs på internet.
Go to Top of Page

David A
Baseball Fury

1341 Posts

Posted - 2004/11/01 :  19:34:37  Show Profile Send David A a Private Message
dock inga balanserade utgångar till sub
Go to Top of Page

drgreen
äger italiensk cappucinomaskin

946 Posts

Posted - 2004/11/02 :  10:20:37  Show Profile Send drgreen a Private Message
nej vad jag föörstår så har den nya mk II balanserat till de tre fronthögtalarna endast samt att den bara finns i 10 kanalsversion.
Go to Top of Page

ingvar.olsson@nexus.se
Member

59 Posts

Posted - 2004/11/03 :  11:41:04  Show Profile Send ingvar.olsson@nexus.se a Private Message

Jag lånade en TCS 10-kanalare i version 1 (som har balanserade utgångar till alla kanaler. Lät fantastiskt när jag väl fick den att fungera; Kvaliteten på programvaran var i mitt tycke unermålig och det var anledningen till att jag inte köpte den. Mk II ska dock ha en ny och bättre programvara men har inte balanserade utgångar på alla kanaler och är därmed inte intressant för mig.

Mvh,

Ingvar
Go to Top of Page

ingvar.olsson@nexus.se
Member

59 Posts

Posted - 2004/11/03 :  11:41:57  Show Profile Send ingvar.olsson@nexus.se a Private Message

Jag glömde att säga att jag hade den hemma i ett par månader så jag hann testa den ordentligt.
Go to Top of Page

drgreen
äger italiensk cappucinomaskin

946 Posts

Posted - 2004/11/03 :  13:32:57  Show Profile Send drgreen a Private Message
Mitt rum är inte så stort och får jag bara ballat till frontarna så är jag nöjd. mmm det tål ju att undersökas lite närmare det där med programvaran..ngn kanske kan ge ett utlåtande om det var stora skillnader just på den biten vad gäller 2 kanalarnas olika versioner ny/gammal?
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.58 sekunder. Snitz Forums 2000