HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Teknik och DIY
 Samköp av Hypex moduler i Sthlm?
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

paradigm
Member

958 Posts

Posted - 2004/10/07 :  15:48:47  Show Profile Send paradigm a Private Message
Jag ska köpa två UcD400 och två UcD180 till och undrar om det är nån mer som ska beställa från Hypex inom kort och vill vara med på ett samköp.

/Roland

Jon MW
Member

223 Posts

Posted - 2004/10/07 :  16:33:34  Show Profile  Visit Jon MW's Homepage Send Jon MW a Private Message
Jag kan gärna va med. Är intreserad av två UcD400 moduler.

Min lilla stereo http://www.hififorum.nu/forum/topic.asp?TOPIC_ID=36077

KTH-Racing, Sveriges största racingstall http://www.kthracing.se

Go to Top of Page

paradigm
Member

958 Posts

Posted - 2004/10/07 :  17:51:55  Show Profile Send paradigm a Private Message
OK, bra, men vi kan väl vänta några dagar, för att se om det dyker upp fler som vill vara med.

/Roland

PS: Under tiden kan du väl PM'a till mig lite formalia, som namn och adress, så kanske vi kommer till skott lite fortare. DS.
Go to Top of Page

paradigm
Member

958 Posts

Posted - 2004/10/08 :  11:05:48  Show Profile Send paradigm a Private Message
Sista utropet!
Jag ställer frågan en sista gång. Är det inga fler i Sthlm, som vill vara med på ett samköp från Hypex? Vi lägger beställningen i början på nästa vecka. Så om någon vill vara med, så är det nog nödvändigt att haka på idag. Det finns iaf hundralappar att spara.

Första.......... Andra..........

/Roland
Go to Top of Page

Bernt Jansson
400.000-klubben

19763 Posts

Posted - 2004/10/08 :  11:33:02  Show Profile  Visit Bernt Jansson's Homepage Send Bernt Jansson a Private Message
Normalt skall samköp via Hififorum godkännas av admin innan de påbörjas. Ser inte detta i vår lista över samköp...
Paradigm, skicka PM med ditt telefonnummer och vad det gäller till Pac är du hygglig. Det är helt säkert OK att
köra på så länge. Regeln finns ifall något händer med forumet. (Serverkrasch t.ex)

MVH Bernt Mitt system

"Det enda man kan vara praktiskt taget säker på är att en rak tonkurva alltid är fel." - Ingvar Öhman

Jobbar för Jorma Design och gillar bashorn

Edited by - Bernt Jansson on 2004/10/08 11:33:28
Go to Top of Page

paradigm
Member

958 Posts

Posted - 2004/10/08 :  11:44:43  Show Profile Send paradigm a Private Message
OK, det visste jag inte, men självklart ska jag skicka alla uppgifter till Pac.

Jag har givetvis också skickat all formalia till den som vill vara med på ett samköp.

/Roland

EDIT: Då var det skickat till "Pac".

Edited by - paradigm on 2004/10/08 11:51:01
Go to Top of Page

Bernt Jansson
400.000-klubben

19763 Posts

Posted - 2004/10/08 :  11:55:26  Show Profile  Visit Bernt Jansson's Homepage Send Bernt Jansson a Private Message
OK, kör på bara.

MVH Bernt Mitt system

"Det enda man kan vara praktiskt taget säker på är att en rak tonkurva alltid är fel." - Ingvar Öhman

Jobbar för Jorma Design och gillar bashorn
Go to Top of Page

paradigm
Member

958 Posts

Posted - 2004/10/08 :  12:08:14  Show Profile Send paradigm a Private Message
Tack Bernt!

Jo jag förstår att det också handlar om trygghet för den som vill vara med på ett samköp. Det skulle ju vara katastrofalt för forumet om det dyker upp en skojare som snor åt sig medlemmars surt förvärvade pengar och plötsligt bara är borta, efterlämnande sig enbart ett stort dammoln.
Därför är det jättebra att du som moderator är vaken och håller efter, att allt går rätt till och försöker hålla säkerheten på en så hög nivå det bara går. Det uppskattar jag!

Mvh
Roland
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.44 sekunder. Snitz Forums 2000