HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 Primare fjärrisar
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Invest Again
Member

51 Posts

Posted - 2004/09/27 :  09:19:44  Show Profile Send Invest Again a Private Message
Jag vet att det skrivits mycket om dessa redan i olika trådar, men...

Den nya plastiga C22 som tydligen levereras med I21 verkar se ut som bilden på den fjärr som finns i DVD30 manualen. Åtminstone jag, och en massa andra fick sin DVD30 levererad med en tillfällig fjärr (står inte ens Primare på den, och en som inte ens har de knappar som manualen utlovar). Har lovats att den skall bytas ut. Kommer de att byta ut våra gamla tillfälliga måntro? Någon som vet?

Och så nya metallfjärren... nog kan det ta länge att få en sådan producerad. Och som tidigare nämnts, ingen bakåtkompatibilitet. Bravo

När finns den i butikerna, måntro...

tober
Component.se

1318 Posts

Posted - 2004/09/27 :  09:28:25  Show Profile  Visit tober's Homepage Send tober a Private Message
Fjärren C22 är väl den som idag finns till DVD30 och även tillfälligt för SP31. Om du har en temporär fjärrkontroll där det inte ens är tryckt Primare på och äger en DVD30 så kontakta din handlare och be att få den nya. Detta ska din handlare informera om att den är temporär och det ligger även papper om det i kartongen på en del spelare. C22 fungerar ju till det mesta så kan tänka mig att istället för att tillverka en massa olika plastfjärrar så har man kanske valt att gjort en och som passar alla produkter.

Den kommande metallfjärren C32 är försenat på grund av vissa tillverkningproblem men vad jag hört ska komma relativt snart iaf. Primare är ett relativt litet företag och det är en hel del nya produkter på väg ut så antar att fjärren kanske inte har högsta prioritering.

Driver sajten component.se.
Go to Top of Page

Invest Again
Member

51 Posts

Posted - 2004/09/27 :  11:01:48  Show Profile Send Invest Again a Private Message
Tack för svar...

Go to Top of Page

Pac
200.000-klubben

22003 Posts

Posted - 2004/09/27 :  14:11:30  Show Profile  Visit Pac's Homepage Send Pac a Private Message
Knappast en nyhet så vi flyttar denna till HiFi-delen.

// Per Adelsson, pac(a)hififorum.nu, Admin och ägare HiFiForum.nu
// HiFiForum.nu's regler, Artikelregister

Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.23 sekunder. Snitz Forums 2000