HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Teknik och DIY
 HFLS-Bygge
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

rokk
Member

181 Posts

Posted - 2004/09/23 :  06:07:38  Show Profile Send rokk a Private Message
Då var man på G! Elementen är inspelade (med råge), de tillfälliga lådorna har gjort sitt. Såsnart jag får min MDF av Frasse så ska det börja snickras de 'riktiga' lådorna.

Denna ser antagligen ganska bekant ut för de flesta

Och detta ska föreställa ett HFLS-filter (är det tänkt iaf )

Ser ni något fel i filtret så säg gärna till

Hade eventuelly tänkt att under byggets gång experimentera lite med XT25 då jag har ett par sådana liggandes här tillsammans med mina DX25'or.

Hade tänkt mig till en början köra Supra Classic som högtalar-kablage då jag hade lite liggandes men ska byta upp mig till QED's anniversery såsnart pengarna räcker till. Så för tillfället får det duga med Supra Classic med biltemas 'gafflar'.

Internkablaget blir Supra PLY (bökig att löda )

Kommer lite mer bilder sen under byggets gång om det så önskas, tänkte bara att jag också skulle dela med mig av mitt lilla 'äventyr'

Edited by - rokk on 2004/09/23 06:10:06

trango
Member

360 Posts

Posted - 2004/09/23 :  06:50:46  Show Profile Send trango a Private Message
Ser lovande ut! Ska bli intressant att höra om dina erfarenheter av XT25 vs. DX25.

Nästa projekt, PASS F4
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.36 sekunder. Snitz Forums 2000