HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 Frun kom hem med Accuphase...
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Labonka
Starting Member

40 Posts

Posted - 2004/09/15 :  13:15:31  Show Profile Send Labonka a Private Message
...i min dröm alltså!

Har man kommit farligt nära den yttre gränsen för vad som kan kallas normalt hi-fi intresserad när man drömmer hi-fi. Jag drömmer alltså att min fru kommer hem med två(2) Accuphase mono-slutsteg som hon har köpt på Indiska!!?? I stort sett gratis dessutom. Men vad är det här?, på baksidan finns ingenting! och jag blir lite missnöjd med hennes köp. Swisch...nu är jag själv på Indiska och där säljer man Gamut, Theta och Accuphase grejor till inga priser alls bland nyckelskåp,rotting-stolar och sängbord i mörkt trä. Storögt betraktar jag möjligheterna framför mig, var börjar jag? ........i drömmen alltså!

-Är det här de som kallas en våt dröm??

Hälsningar
Lars

Haakan
Member

2630 Posts

Posted - 2004/09/15 :  13:17:38  Show Profile Send Haakan a Private Message
jag tror du måste byta jobb å börja tjäna mer stålars :) det va min professionella drömtydning iaf ;)

"även jag hör skillnad på inbrända och innebrända kablar" (c) _jax =)
Go to Top of Page

EngelholmAudio
Member

8209 Posts

Posted - 2004/09/15 :  13:17:57  Show Profile Send EngelholmAudio a Private Message
Kvinnor kan ofta ha bra näsa för att snoka rätt på bra priset!

Har du berättat det för henne?


Äger, driver och är engelholm audio (i Blekinge).
Egna produkter, Krell, ARC. Akustikkonsultation medelst Svanå's produkter.
Bara för att det går att hänga på väggen betyder det inte att den har bra akustiska egenskaper som främjar musikupplevelsen!
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.58 sekunder. Snitz Forums 2000