HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 Korrekturläsning är inte av ondo alla gånger.
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

akktustakki
MJW Musik hemma

1098 Posts

Posted - 2004/08/21 :  21:53:18  Show Profile  Visit akktustakki's Homepage Send akktustakki a Private Message
Tja. om man vill sälja kanske man inte skall göra så här.
Med all respekt, och inte alls för att vara elak, men dock.....
http://www2.blocket.se/view/3142281.htm?l=0&c=1&city=0

Stavning och framför allt 2.5m höga! och en snygg kabelkonstruktion längst ner i mynningen må jag säga.

Nåja, jag har heller inte lyckats få till det alla gånger så va fan...

Mer sånt.

www.musikhemma.se

nu schlappnaru av... DIY. Monacor

Hatoil
Member

1102 Posts

Posted - 2004/08/21 :  22:00:40  Show Profile  Visit Hatoil's Homepage Send Hatoil a Private Message
Lätt att peka finger, har det inte varit ganska många sådana här trådar nu? Känns ganska OT. För att inte säga taskigt. Maila killen och rätta honom istället.

Säljer ny och begagnad vinyl i butik och på nätet: www.vinylium.se
Go to Top of Page

akktustakki
MJW Musik hemma

1098 Posts

Posted - 2004/08/21 :  22:35:36  Show Profile  Visit akktustakki's Homepage Send akktustakki a Private Message
Hatoil: Jodå, det är är gjort. Förhoppningsvis blir det hjälp till en ev. bättre säljannons.
I övrigt vet jag inte hur det kan vara OT eftersom det är det tråden handlar om?
Sedan blir det inte särskilt taskigt eftersom jag deklarerar att jag själv inte alls fått till det ibland.
Tydligen uttrycker jag mig otydligt även i min inledningstråd, vilket är en brist som säkert kan rättas till, med vakna deltagare som Hatoil.
Det är aldrig för sent att ge upp som sagt.

www.musikhemma.se

nu schlappnaru av... DIY. Monacor
Go to Top of Page

Pac
200.000-klubben

22003 Posts

Posted - 2004/08/21 :  23:16:53  Show Profile  Visit Pac's Homepage Send Pac a Private Message
Hej Akustakki,

du har helt rätt i att det är viktigt att fundera över hur man formulerar det skrivna budskapet. Framför allt om man som vi huserar i ett medium där det skrivna ordet är allt vi har... Framförandet påverkar verkligen budskapet.

Men, nu är vi på HiFiForum.nu och iof så är det en HiFi-pryl som annonseras men det du tar upp är ett ämne som täcker bra mycket mer än HiFi, kanske tom allt som har med skrivande att göra?

Så, jag tycker att vi drar ett streck i debatten och konstaterar att oavsett vilket ämnet är så är det viktigt att man för fram budskapet så att mottagaren förstår det.

Vänligen,
Per

// Per Adelsson, pac(a)hififorum.nu, Admin och ägare HiFiForum.nu
// HiFiForum.nu's regler, Artikelregister

Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.56 sekunder. Snitz Forums 2000