Är det nån större mening att byta ut det interna kablaget och kondingar i dessa? jag menar det blir väl rätt mycket extra jobb, så är det värt det? Iofs så rekomenderar Carlssonplanet att man ska byta ut kablaget till enkardeliga ledare.
Om jag ska göra det, då ska jag skruva loss hela baffeln som sitter med 8 skruvar eller kan jag komma åt filtret genom "hålet" för 8" elementet?
Nu är inte jag så hemma på OD-11 men filtret sitter nog skruvat i baffeln så du bör nog skruva loss hela baffeln för att komma åt.
Så mkt jobb är det inte att byta ut kablage och kondingar, jag tycker nog det är värt besväret.
En man skall under sin livstid: Kört sin Citroen genom garageväggen, Mätt bilbatterispänningen med A området på sitt instrument. Kopplat in ölburkslytar felvända, fundera varför spänningen förvann så snabbt vid avslag att man provar att slå på igen :-)
PS.Horn hör hemma på Älgar och glas är gjort av grus DS ;-)
Fel av mig du kommer åt filtret genom baselementhålet.
En man skall under sin livstid: Kört sin Citroen genom garageväggen, Mätt bilbatterispänningen med A området på sitt instrument. Kopplat in ölburkslytar felvända, fundera varför spänningen förvann så snabbt vid avslag att man provar att slå på igen :-)
PS.Horn hör hemma på Älgar och glas är gjort av grus DS ;-)