HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 Ingen info .... konstigt ?
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

tian
200.000-klubben

1550 Posts

Posted - 2002/09/27 :  21:23:55  Show Profile Send tian a Private Message
Hej!


Jag var in på hifiklubben.se idag och såg att det hadde kommit en ny högtalare nämligen Dali AXS 10k.
Så jag begav mig till dalis sida.. www.dali.dk - - men det finns ingen info om den alls .. inte ens på news ??

Jag sökte på nätet efter den men det finns ingenstans.. förutom på hifiklubbens norska sida www.hifiklubben.no -- -där finns det info om den men inte på den svenska sidan och inte på dalis sida ?? är det konstigt ?? eller är det jag som inte vet vad man ska leta saker på deras sida ??


MVH // tian

Nagref
Member

113 Posts

Posted - 2002/09/27 :  21:55:03  Show Profile Send Nagref a Private Message
Vissa hemsidor är inte prioriterade. Så enkelt är det bara. Det är synd för de som söker info. Ibland är jag själv skyldig och ibland är jag drabbad.
Har kollat i många dagar på Vincents (och Septons) hemsida för info om det lilla mysiga steget som syntes på arken. Nada!

Assisterar Holographic Audio och Larsen Hifi
VD för Acoustic Landscape
R&D-ansvarig för Acoustic Illusion
Go to Top of Page

Nagref
Member

113 Posts

Posted - 2002/09/27 :  21:56:31  Show Profile Send Nagref a Private Message
Fast (kom jag precis på när jag tryckte på knappen) att det är ju bättre att de konstruerar nya trevliga saker än att de lägger all sin tid på hemsidan. Den prioriteringen kan jag acceptera.

Assisterar Holographic Audio och Larsen Hifi
VD för Acoustic Landscape
R&D-ansvarig för Acoustic Illusion
Go to Top of Page

Mikael2
Member

1431 Posts

Posted - 2002/09/27 :  22:00:00  Show Profile  Visit Mikael2's Homepage Send Mikael2 a Private Message
Och vart är informationen/specen på Dynaudios Jubileums 25:a?

Jag hittar den inte någonstans...
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.44 sekunder. Snitz Forums 2000