HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 Prisvärt????
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

nesnob
Member

59 Posts

Posted - 2004/07/25 :  13:35:25  Show Profile Send nesnob a Private Message
Jag har på internet hittat föjande beg prylar:
SAT Amplifix + Cd-Fix ca. 2år på nacken.
Pris för bägge = 17000
Är detta prisvärt???
Har ej någon egen erfarenhet av beg.
Och hur ter sig en beg. Amplifix mot en ny primare I20, de kostar ju ungefär lika mycket?
Tacksam för svar.

Edited by - nesnob on 2004/07/25 21:36:02

Bubben
Member

1032 Posts

Posted - 2004/07/25 :  13:53:04  Show Profile Send Bubben a Private Message
Priset låter ganska normalt tycker jag. Brukar se dem för runt 9000:- styck. Finns det förresten HiFi som är prisvärd?
Vad som är prisvärt för dig beror på hur du tycker de låter och vad du är villig att betala för det ljudet.

"-Kvantitet är oväsentligt utan kvalitet."
Go to Top of Page

Burmäster
Fd. Dan

2853 Posts

Posted - 2004/07/25 :  23:24:15  Show Profile  Visit Burmäster's Homepage Send Burmäster a Private Message
Ja, det är prisvärt. Du sitter nöjd i tio år ifall du inte "trillar" ditt i uppgraderingsträsket. Du kan experimentera med rum och kablar innan byte av elektronik + att du inte behöver tänka på att hitta lättdrivna högtalare eftersom amplifixen driver de flesta högtalare utan problem. Behöver man inte ha de senaste alltid, så är jag ganska säker på att det är en snygg, duktig och "prisvärd" kombo ett bra tag...

Artphotography
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.25 sekunder. Snitz Forums 2000