HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 WiFi och flerkanalsHiFi
 nån som testat en Linn Classik Di
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Haakan
Member

2630 Posts

Posted - 2004/07/18 :  23:28:49  Show Profile Send Haakan a Private Message
kanske jämfört med andra märken?

"även jag hör skillnad på inbrända och innebrända kablar" (c) _jax =)

Loopen
Member

621 Posts

Posted - 2004/07/21 :  08:27:57  Show Profile Send Loopen a Private Message
Hade en Linn Classic stående hemma under en vecka och passade då på att testa lite. Förutom att jag fick ett spel på Linn´s högtalarkontakter så lät den otroligt bra. Visst den är dyr men den lät nästan lika bra som min Thule/Electrocompaniet kombination. Det som imponerade mest var DVD-delen som verkligen var bra. Jag har förstått av min kompis som äger spelaren att den har lite lite effekt när mn kör den i flerkanal men det beror ju säkerligen på vilken högtalare man har. Han har uppdaterat till ett par Klout för frontarna och använder Classicen till center och surround.
Go to Top of Page

Haakan
Member

2630 Posts

Posted - 2004/07/21 :  20:24:36  Show Profile Send Haakan a Private Message
dyr?=)

jag tycker den e rätt billig med tanke på att man får en alltiett maskin, som då tydligen spelar rätt bra :)

"även jag hör skillnad på inbrända och innebrända kablar" (c) _jax =)
Go to Top of Page

Loopen
Member

621 Posts

Posted - 2004/07/29 :  09:14:46  Show Profile Send Loopen a Private Message
Jovisst är det så och kan man hitta en beg. så är det ju ett fynd (i alla fall för en Linnfantast)
Sen är ju lådan så liten och beskedlig och den har väl en digital förstärkning och fläkt om jag inte minns fel.....

Lycka till på jakten.
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.25 sekunder. Snitz Forums 2000