HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 Köpråd stativare
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

luke
Starting Member

8 Posts

Posted - 2004/04/05 :  10:18:36  Show Profile  Visit luke's Homepage Send luke a Private Message
Som topic säger så söker jag ett par stativare till överkomligt pris, ca 2-5k. Jag lyssnar mkt på olika former av trance, både prog och hard. Så jag vill ha en högtalare med klart och väldigt precist ljud, gärna med mkt kraft i diskanten. Är inte ute efter det där varma. Det lägre registret är inte så viktigt då jag kommer att komplettera med ett bashorn.
Dom kommer att stå i ett mellanstort vardagsrum.
Tacksam för tips!

MVH Jonas

Aussie music by Luke Chable

n0p
Member

1047 Posts

Posted - 2004/04/05 :  10:52:17  Show Profile Send n0p a Private Message
Hej och välkommen till forumet luke, jag skulle göra som så att jag började med att slå i gulasidorna för att se vad det finns för möjligheter till att lyssna till olika högtalare på orten som du bor på.

Vidare skulle jag testa sökfunktionen på forumet och se vad tidigare skribenter har skrivit i ämnet.

Det här kanske kan vara intressanta för dig, CERWIN VEGA CLSC-6 http://hifiklubben.se/iz.asp?id=3|p|178|178|4789|pdetail




Exit Planet Dust
Go to Top of Page

sampix
100.000-klubben

1808 Posts

Posted - 2004/04/05 :  10:52:59  Show Profile Send sampix a Private Message
Kolla in B&W´s 600-serie.
Finns lite olika modeller som passar din budget

kabelskitsnackare

Go to Top of Page

luke
Starting Member

8 Posts

Posted - 2004/04/05 :  11:33:43  Show Profile  Visit luke's Homepage Send luke a Private Message
Tack för tipsen. Ska ner till lokala hifi-nörden och provlyssna lite.

Aussie music by Luke Chable
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.44 sekunder. Snitz Forums 2000