HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 SF Musica hjälp!
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

forken
semester på egen begäran

818 Posts

Posted - 2004/04/04 :  21:50:09  Show Profile Send forken a Private Message
Bjöd på en SF Musica på Ebay fast fick den inte. Har blivit erbjuden att köpa ett annat ex av en som såg att jag var intresserad av Musican. Nu e det så att det känns lite för bra för att va sant. Han vill sälja ett helt nytt ex för 1000$ inkl frakt. Inga extra avgifter imed han bor i england. Ville kolla om någon här på forumet vet om han skulle kunna komma över ett ex lagligt i england för det priset, känns som jag kommer få ett par tegelstenar på posten om jag betalar.

Något tips på hur man ska göra för att få lite bättre koll på om han e seriös.

Läste att man kan köra Musican på både 110V och 240V genom att ändra en switch inne i förstärkaren. Stämmer detta?

Edited by - forken on 2004/04/04 21:54:36

tober
Component.se

1318 Posts

Posted - 2004/04/04 :  21:59:49  Show Profile  Visit tober's Homepage Send tober a Private Message
Vet inte om det funkar med escrow mellan sverige och england men klart värt att kolla upp ifall du är osäker.
http://www.escrow.com


Driver sajten component.se.

Edited by - tober on 2004/04/04 22:00:44
Go to Top of Page

Aton
Member

2048 Posts

Posted - 2004/04/04 :  22:15:29  Show Profile Send Aton a Private Message
Alla säljare på E-bay (som har sålt något...) har feedback från tidigare kunder. Kolla alltså killens feedback. Sedan låter ju hela upplägget helt sjukt. Om han nu har nån att sälja och Musican är helt ny finns det väl ingen anledning för honom att sälja den för det priset. Utan auktion dessutom... Hmmm.
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.47 sekunder. Snitz Forums 2000