HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 Kizz på radio
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

gcs
Member

5273 Posts

Posted - 2004/04/04 :  15:56:13  Show Profile Send gcs a Private Message
Man behöver inte ha en high-end tuner för att lyssna på radio. Det är förvånande att så få av er som har en radio i sitt hem. Till saken...i dag söndag på SR P1 kl. 16.03 går det ett program som är en repris från i fredags. Progammet heter Kulturfredag och det kommer bl.a att handla om Kizz. Lyssna ni som är intresseade. Det hälsar en som alltid försöker ha koll på vad som sänds i SR P1 och P2.

pak
Member

1572 Posts

Posted - 2004/04/04 :  16:43:18  Show Profile Send pak a Private Message
förbannade skit.
får nog köpa sig en tunerdel.

-----------OBS------------
Inte att förväxlas med den andra med nästan samma namn!
Go to Top of Page

poppop
Member

460 Posts

Posted - 2004/04/04 :  22:06:42  Show Profile Send poppop a Private Message
Det är jag som mixat ihop programmet...

Mono är underskattat!
Go to Top of Page

gcs
Member

5273 Posts

Posted - 2004/04/04 :  22:34:07  Show Profile Send gcs a Private Message
Och jag har lyssnat av ditt program. Jag lyssnade i fredags på Jazzradion där man spelade en konsert med Lars Jansson trio. Det programmet skulle jag vilja ha på CD. Förra veckan så sände man direkt från bl.a Berwaldhallen med full frekvens, alltså 20KHz. Jag mejlade Comhem som är min kabeloperatör och frågade och svaret kom snabbt att man provar ibland att skicka ut signalen med 205 Kbit. I såfall skulle DAB vara onödigt för dom som har kabel hemma eftersom S/N var utmärkt.
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.51 sekunder. Snitz Forums 2000