HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 *Hifi-träff i Kungsbacka*
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Tin Man
Member

99 Posts

Posted - 2004/03/26 :  09:00:44  Show Profile Send Tin Man a Private Message
Hej,jag undrar om man kunde dra igång lite Hifi-träffar för alla som bor runt Göteborgs-områdetJag tänkte att vi kunde börja hemma hos mig denna helgen

Är det någon som är intresserad,så är du/ni välkommen att höra av erMina telefonnummer,samt e-meiladress står i min profil

Det vore jättekul om någon vore intresserad,men jag får kanske tala om att mitt vardagsrum inte är sådär jättestort,men det skall iaf gå in 6 personer om jag räknat rätt

/Tin Man

Edited by - Tin Man on 2004/03/27 15:43:34

Gebex
Member

884 Posts

Posted - 2004/03/26 :  09:06:52  Show Profile Send Gebex a Private Message
Det låter trevligt även om jag själv inte vet om jag har möjlighet denna helgen.

Vad har du för utrustning?
Go to Top of Page

Zalve
Nerikes Audiofiler

18938 Posts

Posted - 2004/03/26 :  10:46:36  Show Profile  Visit Zalve's Homepage Send Zalve a Private Message
Tim Man,,, Tanken är GOD, men jag tror att man bör vara ute 1 månad iförväg, så folk kan övertyga sina respektive om att det är något att lägga tid på...

Tips.. Lägg in vilken ORT det är på, i Rubriken.

"Vänner är de där ovanliga människorna som frågar dig hur det är och sen väntar på svaret. / Okänd"
Go to Top of Page

Tin Man
Member

99 Posts

Posted - 2004/03/27 :  15:49:07  Show Profile Send Tin Man a Private Message
Oki,skall vara ute i god tid i fortsättningenMen det var just denna helgen det gällde annars.Men om någon/några i Göteborgs-trakten vill ha någon Hifi-träff,så hänger jag gärna på

Mitt system finns under "Tin Man´s hifisystem",under medlemmarnas systemDet består av:

Förstärkare: NAD 320 BEE.
DVD:Pioneer DV-525.
Högtalare: Cerwin-Vega!E710.
MiniDisc: Sony MDS-JE520.
Signalkablar: Tara Labs Prism 100i.
Högtalarkablar: Tara Labs Nexa.

/Tin Man
Go to Top of Page

Björn N
Fd. Speakerpro

731 Posts

Posted - 2004/03/27 :  18:12:11  Show Profile Send Björn N a Private Message
Jag är på

Optimist. punkt slut.
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.55 sekunder. Snitz Forums 2000