HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 Boston Acoustics, vem säljer?
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

kjellen
Member

161 Posts

Posted - 2004/02/09 :  19:47:31  Show Profile  Visit kjellen's Homepage Send kjellen a Private Message
Tjena!

Jag föll nästan framlänges när Boston Acoustics VR-M60 spelade på mässan. Jag har rannsakat mig själv men kan inte komma ihåg i vilken monter de spelade.
Enligt hemsidan skall de kosta 1000$ i USA men de länkar inte till någon dagsaktuell återförsäljare i Sverige. 10.000 SEK för det ljudet känns väldigt lockande. Fast enligt vad jag minns hade de fin kringutrustning också.

http://www.bostonacoustics.com/hs_product.asp?ProductID=108&CategoryID=4

Mvh Kjelle

yak52
Member

164 Posts

Posted - 2004/02/09 :  22:39:54  Show Profile Send yak52 a Private Message
Du kan höra med generalagenten i Sverige. Om jag minns rätt så skulle Ljudmakarn i Stockholm vara en av återförsäljarna.

/Martin

GENERALGENT FÖR BOSTON

Digitalbild Sverige AB
Address:
Traffgatan 2
S13644 Haninge
Sweden

Telephone: 46-8-777-2001
Fax: 46-8-777-3301
Email: peter@digitalbild.se
Web Site: www.digitalbild.se

Det bästa sättet att hantera frestelser är att falla för dem......
Go to Top of Page

Calle G
Member

521 Posts

Posted - 2004/02/10 :  10:18:03  Show Profile Send Calle G a Private Message
Håller med! Det var mässans behållning helt klart - att något kunde spela så bra och ändå kosta överkomligt mycket! Tala gärna om ifall du gör någon mer noggrann lyssning någon gång....
Go to Top of Page

kjellen
Member

161 Posts

Posted - 2004/02/11 :  21:50:55  Show Profile  Visit kjellen's Homepage Send kjellen a Private Message
yak52/Martin Tack för detektivarbetet!

Calle G Absolut! Jag håller på att sätta ihop en ny anläggning och tittar på bra begagnade stativare kring 10k-strecket, exempelvis JM Lab Electra 905, Dali Grand Coupe och Canton RC-K. Provlyssning vill jag absolut genomföra, helst hemmavid och i så fall delar jag med mig av erfarnheterna.

Kom ihåg att det är du som avgör vad som är "bra".
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.48 sekunder. Snitz Forums 2000