HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 Slöforum??!!
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Previous Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 2

kjellen
Member

161 Posts

Posted - 2004/02/08 :  17:49:48  Show Profile  Visit kjellen's Homepage Send kjellen a Private Message
Jag tycker inte att någon ska klaga på ett forum som bedrivs ideellt. Killarna som sköter det här forumet gör det utan vinstmarginal, helt gratis för oss hifi-nördar och det tycker jag att vi ska ge dem en eloge och en applåd för.

Följdförslag; Om forumets grundare behöver deg för att byta server etc så kanske en insamling bland användarna skulle vara bra? Jag är flitig anhängare på BMWPowers forum och där gjorde vi gemensam sak för att hjälpa forumet att överleva.
Sätt ut en officiell tråd med PG-konto så samlar vi!

Kom ihåg att det är du som avgör vad som är "bra".
Go to Top of Page

razor
Member

162 Posts

Posted - 2004/02/08 :  18:43:03  Show Profile Send razor a Private Message
Kruxet är väl att om man köper in en egen server så kostar det att ha den på en colo (om nu inte någon råkar sitta på en fet lina utan begränsningar). Skulle tippa att det inte är värt pengarna, ännu.
Go to Top of Page
Page: of 2 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.22 sekunder. Snitz Forums 2000