HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 kablar
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

crazy_johnne
Starting Member

4 Posts

Posted - 2004/02/08 :  17:37:15  Show Profile Send crazy_johnne a Private Message
Hallå undrar om proson (högtalar,optisk,croaxial och rca)kablar e något att satsa på eller inte isåfall vad???

Ampalang
fd. drbob

1136 Posts

Posted - 2004/02/08 :  17:49:21  Show Profile Send Ampalang a Private Message
Om du tar och söker lite så tror jag du kommer att finna några tusen inlägg om det där ämnet. Man kan nog säga att det är ett av de mer diskuterade ämnena här.
Go to Top of Page

crazy_johnne
Starting Member

4 Posts

Posted - 2004/02/08 :  18:26:06  Show Profile Send crazy_johnne a Private Message
ok
Go to Top of Page

lazyboy
Member

120 Posts

Posted - 2004/02/08 :  18:34:17  Show Profile Send lazyboy a Private Message
Det finns många här på forumet som anser att vilka kablar du använder inte har någon betyddelse. Det finns lika många som anser att vilka kablar du har är viktigt. Jag tror inte att du kan få någon ur nån av grupperna att rekommendera just prosons kablar. Vad jag har hört ska supra göra bra, prisvärt kablage, men jag tror säkert att prosons kablage duger om du skulle bestämma dig för att slå till på dom. (Men då tillhör jag väl inte direkt den andra av de 2 falanger jag nämnde...)

edit: stavfel

lazyboy

Edited by - lazyboy on 2004/02/08 18:35:13
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.47 sekunder. Snitz Forums 2000