Author |
Topic |
patrikf
Avstängd på egen begäran
630 Posts |
Posted - 2004/01/30 : 20:01:57
|
Robban, tänk efter lite du också. Det är mycket åsikter som skivs om produkter som inte hörts på forumet. Det är kanske inte bra. I detta fall var det en produkt som du företräder. I ditt första inlägg i denna tråd kritiserade du Mr Ekan personligen. Du kallar hans förmedlande av ett negativt omdöme för att snacka skit om andra produkter. Jag tycker att du är lite väl pigg på att blanda in omdömen om åsiktsmotståndares förstånd också. Eftersom jag själv har erfarenhet av detta gillar jag det inte. |
|
|
robban
Audio Concept
491 Posts |
Posted - 2004/01/30 : 20:12:47
|
patrik
vissa kommentarer är ju såpass korkade att det vore oförsvarligt att inte påpeka det..... vissa behöver även höra saker några gånger innan det riktigt sjunker in.
Det är mycket enkelt, snacka om saker ni personligen känner till. Allt annat är enbart spekulationer.
Jag trodde annars du hadde slutat skriva här......
/robert |
Ansvarar för distribution och försäljning av HIFI produkter via, |
|
|
Pac
200.000-klubben
22004 Posts |
Posted - 2004/01/30 : 20:31:57
|
Tjenare,
detta är ingen chatsida så ta det på mail.
Jag går in och korrigerar lite i det tidigare skrivna. /P
P.S. Tack till alla som försökt stilla diskussionen! |
// Per Adelsson, pac(a)hififorum.nu, Admin och ägare HiFiForum.nu // HiFiForum.nu's regler, Artikelregister
|
|
|
vole
Member
515 Posts |
Posted - 2004/01/30 : 21:57:13
|
Tjenis igen !!
Jag tycker att min förfrågan om ASL kontra Mirage OM14 tappades bort.. ska vi försöka igen.
/vole |
All strävan efter liv, leder till lidande !
"Why keep asking questions when your head is full"
|
|
|
patrikpolly
Numera pwrdesign
244 Posts |
Posted - 2004/01/30 : 23:09:19
|
quote: Tjenis igen !!
Jag tycker att min förfrågan om ASL kontra Mirage OM14 tappades bort.. ska vi försöka igen.
/vole
Jag tappade totalt sugen bara...Men efter lite Lejonkungen II??! (sambo-tvång) är man taggad igen :)
Hur som helst så tror jag att det skulle fungera jättebra att driva dina OM14 med Wave-Stegen.
Men som jag hela tiden förespråkar så är det enda som egentligen spelar någon roll, hur det låter hemma hos dig med din signalkälla, kablar och ditt rum.
Har du inte möjlighet att låna hem stegen utan vill ta en "chansning" så är jag säker på att du skulle bli nöjd.
Jag har spelat väldigt mycket på Wave steget, lite mer på Wave 20 dock, men båda versionerna är väldigt prisvärda slutsteg.
Vad du än köper för någon förstärkare så välkommen in i den underbara Rör-världen
Mvh Patrik
|
Edited by - patrikpolly on 2004/01/30 23:09:55 |
|
|
geldis
fd. klubbmästare i ASO
1266 Posts |
Posted - 2004/01/30 : 23:43:28
|
Så rätt sagt, jag blir "rörd". mvh |
geldis |
|
|
reeltoreel
Member
3454 Posts |
Posted - 2004/02/03 : 11:34:25
|
Vole: Hur går det med stegen ? |
"We don't need no stinkin' robot-assembled, computer- controlled black plastic throw away stuff pretending to be audio gear." - Rick Stout, |
|
|
Topic |
|