HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 Roksan Kandy-serien
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

theboyonthemoon
Member

350 Posts

Posted - 2004/02/02 :  17:04:45  Show Profile Send theboyonthemoon a Private Message
Hej. Är det nån som kan berätta lite om denna serie. Hur låter det och är deras dvd bra? Har försökt hitta bilder på förstärkarens och dvdns bakpanel både på hemsidan och på google - verkar dock inte finnas några där. Är det nån som har möjlighet att lägga upp några bilder eller maial dem till mig?

Vilka affärer säljer egentligen Roksan i Sverige? Jag vet att det har nämts i nåt sammanhang tidigare, men kommer inte ihåg...

Det är väldigt kort tid man lever med tanke på hur länge man kommer att vara död...

freann
Member

863 Posts

Posted - 2004/02/02 :  18:01:50  Show Profile Send freann a Private Message
Roksan säljs av bla. Hifi Art i Stockholm - 08-661 63 00.
Roksans produkter kommer att finnas med på HiEnd-04-mässan i Stockhom i helgen.
Go to Top of Page

theboyonthemoon
Member

350 Posts

Posted - 2004/02/02 :  19:41:25  Show Profile Send theboyonthemoon a Private Message
tack - synd bara att de inte har någon hemsida =)

Ingen som har några lyssningsintryck att dela med sig av?

Det är väldigt kort tid man lever med tanke på hur länge man kommer att vara död...
Go to Top of Page

freann
Member

863 Posts

Posted - 2004/02/02 :  21:40:42  Show Profile Send freann a Private Message

Kan meddela att HiFi Arts hemsida är några dagar från att gå live...

Go to Top of Page

MartinH
Audiotrade

3778 Posts

Posted - 2004/02/02 :  23:09:59  Show Profile Send MartinH a Private Message
Jag har, men jag jobbar ju med dom så jag kan väll inte anses så opartisk direkt.. Men trevliga, välbyggda och välljudande får man väll säga att dom är, och prisvärda !!!

Är det nått speciellt du undrar om deras baksidor så kanske jag kan svara på frågan ???

/Martin
Go to Top of Page

theboyonthemoon
Member

350 Posts

Posted - 2004/02/03 :  07:38:15  Show Profile Send theboyonthemoon a Private Message
Finns det subutgång på försärkaren? Hur står sig dvdn mot cdn?
Läste nånstans att serien finns i sju olika färger?!
jag har för närvarande Primare-prylar. Är det värt att byta system?

/Lasse

Det är väldigt kort tid man lever med tanke på hur länge man kommer att vara död...
Go to Top of Page

MartinH
Audiotrade

3778 Posts

Posted - 2004/02/03 :  11:24:17  Show Profile Send MartinH a Private Message
Ja du, det finns ingen dedikerad subutgång, men det finns en pre-out som du skulle kunna använda till en sub...

DVDn står sig faktiskt riktigt bra, inte det sista men riktigt nära, man har designat dvdn som ett bra alternativ, och iom att man är ett hififöretag så har man gjort den väldig väljudande på vanliga cds oxå....

Jo man kan få dom i olika färger, vet dock inte om man fortfarande har lika många som tidigare dock...

Mot Primare står dom nog sig bra, men det finns ju en hel del Primare produkter oxå så det beror nog på vika vi pratar om.
Men Kandy serien är väldigt prisvärd och står sig bra mot allt i prisklassen tycker jag.

/Martin
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.31 sekunder. Snitz Forums 2000