HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 WiFi och flerkanalsHiFi
 tipps på subwoofer !
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Richard Hughes
Member

97 Posts

Posted - 2004/01/19 :  18:48:30  Show Profile  Visit Richard Hughes's Homepage Send Richard Hughes a Private Message
Hejsan !

är på jackt effter En subwoofer till mitt hemma bio har inte heller så mycket pengar runt 4000 har ni förslag på någon subwoofer som är okej i den pris klassen ? måste byta min nuvarande skramlar =(

MvH Richard Hughes

Pjotre
dr. kursuppgång

3276 Posts

Posted - 2004/01/19 :  20:39:53  Show Profile Send Pjotre a Private Message
En begagnad REL Quake kanske går att få för den pengen.
Go to Top of Page

drgreen
äger italiensk cappucinomaskin

946 Posts

Posted - 2004/01/19 :  20:47:10  Show Profile Send drgreen a Private Message
beg audiopro avantek?
Go to Top of Page

Amund
Fisherman

682 Posts

Posted - 2004/01/20 :  00:08:40  Show Profile Send Amund a Private Message
Audio Pro Focus kanske...

/Amund

/Daniel

"Arbetar för Hifi Art ibland"
Go to Top of Page

Richard Hughes
Member

97 Posts

Posted - 2004/01/20 :  03:10:06  Show Profile  Visit Richard Hughes's Homepage Send Richard Hughes a Private Message
Okej !

hurdan är Audio pro´s basar ?

MvH Richard Hughes
Go to Top of Page

qsecofr
Member

615 Posts

Posted - 2004/01/20 :  09:36:07  Show Profile Send qsecofr a Private Message
yamaha 315
Go to Top of Page

matså
Semesterfirare

2705 Posts

Posted - 2004/01/20 :  11:41:24  Show Profile Send matså a Private Message
Många tycker Focus basen är mycket bra. Själv har jag Ego basen och är mycket nöjd.

Min fotosida på flickr
Go to Top of Page

ayayay
Inredningsarkitekt

1278 Posts

Posted - 2004/01/20 :  11:57:22  Show Profile Send ayayay a Private Message
Kan varmt rekommender B&W ASW 300, borde du kunna hitta för runt 4000:- nu begagnad.

Mycket fin hemmabio-subb

"difficulties mastered is opportunities won" - Winston Churchill
Go to Top of Page

orthanc
Member

627 Posts

Posted - 2004/01/20 :  13:32:31  Show Profile Send orthanc a Private Message
Richard Hughes: Tycker att Audio pro är bra för pengarna samt till hemmabio, men dock inte lika bra till musik. Välj någon av modellerna med större steg i skulle jag rekomendera om du skall ha en AP.

Undersöker för tillfälle.
Go to Top of Page

Richard Hughes
Member

97 Posts

Posted - 2004/01/20 :  15:28:46  Show Profile  Visit Richard Hughes's Homepage Send Richard Hughes a Private Message
Okej ! har kollat lite på audio pros basar focus basen verkar ju bra men den passar inte riktigt in hemma hos mig mina högtalare är i svart piano lack så funderade på Sub B1.35 någon som vet hur den är ?

MvH Richard Hughes
Go to Top of Page

jonte0
Member

204 Posts

Posted - 2004/01/20 :  23:19:56  Show Profile Send jonte0 a Private Message
den finns i svart på best Sound tex !

/

Qui habet aures audiendi audiat
Go to Top of Page

MaxMartin
Member

1859 Posts

Posted - 2004/01/28 :  21:34:43  Show Profile Send MaxMartin a Private Message
B 1.35 är samma kan man säga, det som skiljer är lågpass filtret och slutsteget. allt annat är identiskt.

Den nya Supreme från AP är värd att titta mer efter då det ända som skiljer mot Focus är förstärkaren. 1.35 ligger lite för högt i pris idag tycker jag. Supremen finns dock inte i oianolack utan vara svart folie.

www.snakespeakers.com -Fulfill your dynamic dream
Go to Top of Page

Richard Hughes
Member

97 Posts

Posted - 2004/01/29 :  13:55:06  Show Profile  Visit Richard Hughes's Homepage Send Richard Hughes a Private Message
Hej hmm min sub brann i natt ! lågor rätt upp ? tror ni det var fel på den eller ? kasta den från balkongen ner i snön ! så fick köpa en ny i dag hade doc extremt låg budget och jag vet att det är ett dåligt märke och basen inet är jätte bra så håll i er ! ....... det blev en Dantax 12 " hehehe men den är hur som hällst bättre än min förra som brann !

Go to Top of Page

sacke_j
Member

142 Posts

Posted - 2004/01/29 :  15:50:35  Show Profile Send sacke_j a Private Message
Så du köppte en Dantax=) hehe, ajg var å lyssnade på en sån häromdan=) Fast det var inget jag fastnade för, vet itne om den var inställd rätt iofs. Vad hände med din förra sub nu då? Brann den bara sådär???

Djup bas är bra, det man inte hör mår man inte dåligt av.
Go to Top of Page

Richard Hughes
Member

97 Posts

Posted - 2004/01/29 :  16:16:08  Show Profile  Visit Richard Hughes's Homepage Send Richard Hughes a Private Message
Hej !

nej den som stog på norlanders var grovt fel inställd lät inte bra alls !du kan ju titta förbi o lyssna i helgen om du får tid ! japp den bara börja brinna !
Go to Top of Page

Richard Hughes
Member

97 Posts

Posted - 2004/01/29 :  16:33:08  Show Profile  Visit Richard Hughes's Homepage Send Richard Hughes a Private Message
just det det är ju ingen musikalisk sub utand den gör sig bara bra i film ! men när man lyssnar på vanlig musik ska det var 2 ch och inget mer !
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.45 sekunder. Snitz Forums 2000