HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 Pathos Logos
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

MartinN
Member

1333 Posts

Posted - 2003/12/18 :  12:40:33  Show Profile Send MartinN a Private Message
Hej,

Finns här någon som har provlyssnat integrerade Pathos Logos och
ev. jämfört med andra i prisklassen ? Skulle vara trevligt att
höra några intryck. Läste Sam Telligs kommentarer i Stereophile
och har hittat endel tester på nätet från Hi-Fi-News etc.

Martin

Tifosi
Member

425 Posts

Posted - 2003/12/18 :  13:22:47  Show Profile Send Tifosi a Private Message
Jag är själv mycket nyfiken av Pathos. I mitt fall är det väl främst Classic One. När PL-audio var hos Balance i Jönköping så frågade jag om Logos och Då fick jag svaret att han inte tyckte att skilnaden var så stor som prislappen visar. Det är väl isf. kraften i botten som skiljer.
Go to Top of Page

stargazer
Member

445 Posts

Posted - 2003/12/18 :  13:26:35  Show Profile Send stargazer a Private Message
Jag har lyssnat på Pathos New Classic One, och den orsakade en hel del haksläpp, tro mig. Den är otroligt bra för sina 19' som den kostar. Lyssnade med Totem Model one signature och den kombon slår det mesta på fingrarna då det gäller organisk och livfull återgivning. OK, kanske inte för heavy-metal fanatikern men för alla andra...

Jag, som alltid varit skeptisk till rörkonstruktioner, tvingades böja mitt huvud i skam och konstatera att jag blev förälskad i det lilla Italienska smycket (varför kommer nästan all vacker Hifi-design från Italien?).

Logos, som är ett par snäpp upp på Pathos-stegen, lär ju vara än bättre. Jag är också mycket nyfiken på denna, dock ligger den en bra bit utanför min budget tyvärr
Go to Top of Page

stargazer
Member

445 Posts

Posted - 2003/12/18 :  14:04:20  Show Profile Send stargazer a Private Message
Har tyvärr ingen läcker bild på Logos, men bidrar gärna med en riktig p*rr-bild på Pathos New Classic One.

OBS, detta är en s.k. Thumbnail - klicka på den så får du en bild i fullstorlek.

Se och njut... /stargazer


Go to Top of Page

Neodynium
Member

2170 Posts

Posted - 2003/12/18 :  15:38:32  Show Profile Send Neodynium a Private Message
Jag kommer att göra en test på denna... kan inte säga när testen blir av dock. Får steget innan jul trodde PlAudio. Har dock lite annat som skall stå under "luppen" först!!


Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.52 sekunder. Snitz Forums 2000