HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Nyheter och HiFi-kalendern
 Glöggkväll hos HiEnd of Sweden 18/12
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

HiEnd of Sweden
Numera Audioconcept

56 Posts

Posted - 2003/12/12 :  18:11:10  Show Profile Send HiEnd of Sweden a Private Message
På Torsdag den 18/12 med början kl 18.00 bjuds det på glögg och ljudupplevelser hos HiEnd of Sweden.
Vi kommer bl.a. visa nya Nordic Concept Artist och för dom som ännu inte provlyssnat Acapella La Musika så finns även dessa för avnjutning.

Självklart tillsammans med övriga produkter i butiken.

En kväll för er helt enkelt.

Mvh Patrik
www.hiend.se

Numera Audioconcept

jari
RödaTråden vinnare

4441 Posts

Posted - 2003/12/12 :  18:51:24  Show Profile Send jari a Private Message
Synd att det är så lång "framkörning",Gbg,
ett mkt trevligt initiativ.


Dared VP 845 förstärkare,Shuguang WE845,RCA vt231,Raytheon 6072A rör,Marantz cd6007 cd-spelare,Technics SL1500c skivspelare,AT VM 540ML pickup,Ino pi60s med es dämpmaterial högtalare,Diy silver sexfläta signalkabel,KLEI Classic Harmony rca-kontakt,Diy silver sexfläta + Fyrfläta enkardelig kopparkabel utan kontakter högtalarkabel,2 fyrflätor med enkardelig ledare,2 ledare till fas och nolla,4 till jord,med kopparkontakter nätkabel,Gigawatt PF-1E nätlist.

Sursill "Farligt käckt"


Edited by - jari on 2003/12/12 21:37:45
Go to Top of Page

Aton
Member

2048 Posts

Posted - 2003/12/13 :  09:52:54  Show Profile Send Aton a Private Message
Stockholm-Göteborg 3-0. Verkligen trevliga initiativ som dyker upp för er på ostkusten.
Go to Top of Page

Cyber
Medlem i AÖ

2294 Posts

Posted - 2003/12/13 :  11:03:17  Show Profile Send Cyber a Private Message
Kul initiativ, ska försöka titta in
Go to Top of Page

Pac
200.000-klubben

21992 Posts

Posted - 2003/12/13 :  15:14:55  Show Profile  Visit Pac's Homepage Send Pac a Private Message
Aton, nja jag tycker nog att många handlare i Göteborg jobbar för att få till gemytet med sin kunder också.
Kolla på de demos som Hififtsället har haft i höst och inbjudan till pepparkaks-kalaset som Ågrens har i senaste H&M(Jo, jag vet att de har ett svepskäl som de kallar för mellandags-Rea...).

Så det är bara att konstatera att vi HiFi-entusiaster blir "bortskämda" av våra handlare. Mycket trevligt!!!!! imho...

Vänligen, Pac

Det är nog X-X

// Per Adelsson, pac(a)hififorum.nu, Admin och ägare HiFiForum.nu
// HiFiForum.nu's regler, Artikelregister

Go to Top of Page

LaZyWorM
Member

668 Posts

Posted - 2003/12/13 :  16:31:02  Show Profile Send LaZyWorM a Private Message
Väldigt trevligt, jag ser fram emot att komma och njuta av trevligt ljud, att man kan få göra det till en glögg gör inte saken sämre direkt, kanoninitiativ.
Go to Top of Page

srv
Member

377 Posts

Posted - 2003/12/14 :  14:55:07  Show Profile Send srv a Private Message
Om det spelas Musik,(ej sammma som vid nästan alla andra Demos; Nån politiskt korrekt Sångerska som ssssjunger för att man ska sitta på helspänd och höra, analysera dessa SSSSS-ljud, Jazz ingen hört förr, Munkar som låtsas sjunga i nån grotta etc.....), dyker nog även jag upp.. Inget ont menat Patrik. Men det är en liten passning till dom som vill ta åt sig...................
Bra intiativ.....!
Mvh, SRV

Texas Flood........
Go to Top of Page

Aton
Member

2048 Posts

Posted - 2003/12/14 :  16:20:15  Show Profile Send Aton a Private Message
quote:
Munkar som låtsas sjunga i nån grotta etc.....),
Du får väl ta med dig egna skivor.

OT: Kan någon ge mig grundinfo om Ågrens-eventet. Det låter alls inte lika trevligt som HiEnds tillställning men vi på västkusten kan inte vara så kräsna...
Go to Top of Page

patrikpolly
Numera pwrdesign

244 Posts

Posted - 2003/12/15 :  12:12:23  Show Profile Send patrikpolly a Private Message
quote:
Om det spelas Musik,(ej sammma som vid nästan alla andra Demos; Nån politiskt korrekt Sångerska som ssssjunger för att man ska sitta på helspänd och höra, analysera dessa SSSSS-ljud, Jazz ingen hört förr, Munkar som låtsas sjunga i nån grotta etc.....), dyker nog även jag upp.. Inget ont menat Patrik. Men det är en liten passning till dom som vill ta åt sig...................
Bra intiativ.....!
Mvh, SRV


HAHA
Förstår vad du menar!
Jag har mina skivor, allt från Techno, Hårdrock till Klassiskt musik.
Sen får ju alla ta med sig sina egna skivor, vi har ju hela natten på oss

Ska absolut inte bli någon SSSSS-orgie här inte ;)

Välkomna ännu en gång!
Go to Top of Page

srv
Member

377 Posts

Posted - 2003/12/15 :  16:25:20  Show Profile Send srv a Private Message
, Coolt! Då försöker man titta förbi........
Mvh, SRV

Texas Flood........
Go to Top of Page

Cyber
Medlem i AÖ

2294 Posts

Posted - 2003/12/18 :  15:57:03  Show Profile Send Cyber a Private Message
Hinner tyvärr inte komma förbi idag - tittar in lite längre fram - hoppas ni får en trevlig lyssningskväll..

Mvh Tom
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.36 sekunder. Snitz Forums 2000