På lördagsförmiddagen lyssnade vi enbart inne i demorummet och så länge jag var där ( mellan 11:00-12:30 ca) så var det bara Mcintosh och ett par kanadensiska högtalare som demades.
Tyckte ljudet/musiken var helt ok. Mycket fin närvaro och just röster var mycket tydliga. Högtalarna var inte inspelade men någon direkt hårdhet märktes inte, kanske tack vare elektroniken. Min enda anmärkning kan kanske vara att det blev lite väl snällt. Dessutom kom jag på mig själv att sitta och titta på andra prylar i rummet så på något sätt hade jag problem med engagemanget
Fast jag skulle gärna lyssna på Mcintosh igen med andra högtalare. Jag får göra ett besök till hos Andres och lyssna på Usher-högtalarna som ni skriver om, dom var väldigt snygga. Kul att Anders var på riktigt gott humör och ett väldigt bra intiativ med dessa demodagar.
Väldigt trevligt att träffa alla, finns det ju ansikten bakom niken åxå. Sen varväl inte högtalarna mine cup of thea så att säga, lät som nån hade glömt loudnessknappen på.
Edit: Ändrad smily
HenrikL Om det inte går att laga med silvertejp så är det trasigt :-P