Author |
Topic |
yak52
Member
164 Posts |
Posted - 2003/10/27 : 18:08:48
|
Daniel,
Du menade kanske andra, fast golvlådor. Det kanske det också blir någon gång men kombinationen jag har nu passar så fint i mitt nuvarande rum.
/Martin |
Det bästa sättet att hantera frestelser är att falla för dem...... |
|
|
Farbror Barbro
Member
95 Posts |
Posted - 2003/10/29 : 12:45:58
|
Sony - Om jag fattat rätt bor du i Umeå(?). Har du lyssnat hos RC? Stereokompaniet är annars ett hett alternativ (även om han kan bli lite för vinklad ibland för att vara helt i min smak ...) |
|
|
Sony
Member
393 Posts |
Posted - 2003/10/29 : 13:33:46
|
Jajemen, bor i Umeå, stämmer bra det. Ska nog ta mig ut till RC och lyssna på några subbar, de har ju alla möjliga prisklasser. Förhoppningsvis kan man få en bild av vad man får för pengarna där.
Stereokompaniets ägare är ju helt klart en personlighet, i positiv bemärkelse om du frågar mig. Jörgen säger ju direkt vad han tycker, sedan behöver man ju inte hålla med till 100%, men tycker det är mycket bättre än försäljare som hela tiden försöker säga exakt vad kunden vill höra. Vad jag förstått har han dock mest Linn-subbar, och de är lite för dyra för min smak, just nu iallafall Funderar på att införskaffa Ninka därifrån men startade den här tråden för att få några andras synpunkter på att köra med stativare+sub istället. |
www.linnforum.se |
|
|
Kemppi
Member
524 Posts |
Posted - 2003/11/02 : 12:26:41
|
Sony: om du bor i umeå så kan du hälsa på mig :) Skicka mig ett pm om du är intresserad av kaffe och bulle |
Du säger svetsa. Jag säger stabilt! Bor inte i fjollträsk.
|
|
|
Farbror Barbro
Member
95 Posts |
Posted - 2003/11/03 : 17:24:29
|
Lyssna gärna på Ninka både med och utan en vettigt inställd sub. Väldig skillnad då jag lyssnade på T&T i Luleå. |
|
|
Sony
Member
393 Posts |
Posted - 2003/11/03 : 19:21:10
|
Vet inte om det är så hälsosamt att lyssna på både Ninka och Sizmik samtidigt....är väääldigt mycket pengar som ska upp även om det förmodligen låter ohälsosamt trevligt! ..får nog be att få det demat om jag har vägarna förbi butiken...
|
www.linnforum.se |
|
|
Topic |
|