HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 Sonus Faber och Audiovector
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

niklass
Member

508 Posts

Posted - 2002/08/30 :  13:15:59  Show Profile Send niklass a Private Message
Hej,
Jag funderar på att köpa en Audiovector center (kommer inte ihåg modellnamnet men den ligger på ung 5kkr) för att matcha mina sonus faber Minima Amator, är det ngn som har lyssnat på audiovectors högtalare och jämfört mot ngn högtalare ur samma serie.

jag vet att sonus har en egen center men den är i deras andra högtalarserie som tyvärr har ganska lite gemensamt när det gäller klangfärg, främst från mitten av mellanregistret och uppåt har jag tyckt mig uppleva.

Jag tänker självklart provlyssna kombinationen innan jag köper den, men jag är lite nyfiken på om det är ngn som har testat audiovectors center eller ngn annan för den delen gentemot den serien.

är det ngn som har några tips eller funderingar?

/n

"det är nog inte så många som äger sonus men att vara hifiintresserad och inte gilla sonus faber är nog fullkomligt omöjligt" - Ekman

Edited by - niklass on 2002/08/30 13:17:3
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.52 sekunder. Snitz Forums 2000